۱۴:۲۰ - پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

بیانیه های سازمان های بسیج اقشار به مناسبت روز جهانی قدس

به مناسبت روز جهانی قدس سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با صدور بیانیه‌هایی ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی خشم و انزجار خود از این اقدامات ابراز و از عموم مردم بیدار و آگاه جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمودند.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه مناسبت روز جهانی قدس سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف با صدور بیانیه‌هایی ضمن محکوم نمودن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی خشم و انزجار خود از این اقدامات ابراز و از عموم مردم بیدار و آگاه جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمودند.

بسم رب القاسم الجبارین

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان اصفهان به مناسبت روزقدس، روز مقابله با امپریالیسم رسانه ای صهیونیسم بین الملل

امروز مهمترين ابزار جنگ بين قدرتها در دنيا رسانه است… امروز تأثير رسانه‌ها و تلويزيونها و هنرها و اين شبكه‌هاى عظيم اطلاع‌رسانىِ اينترنتى و… از سلاح و از موشك و از بمب اتم بيشتر است.                                                         مقام معظم رهبری28/2/83                                                                                                                                  

ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی در پدید آوردن روز جهانی قدس و عرصه‌ای برای نمایش قدرت امت اسلامی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام برائت از جبهه استکبار و رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی، امروز منجر به ابراز وجود و احساس اقتدار ملت‌های حق طلب و آزادیخواه در مقابل قدرت‌های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم شده است.

روز قدس، روز ایستادگی مستضعفان عالم علیه مستکبران و روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه دموکراسی و حقوق بشر به انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

بار دیگر تجلی خانه رمضان در انتهای راه آسمانی‌اش، به لحظه رسالت قدسی برای رهایی بشریت رسیده و در این فراز «قدس» حرف اول و آخری است که هیچ کیدی نتوانسته آن را از دل و زبان امت اسلامی برکند. اما امسال در حالی به استقبال روز قدس، روز اسلام و روز ارزش‌های انسانی می‌رویم که صهیونیست ها هر روز تعداد زیادی از فرزندان سرزمین مقاومت(غزه) را به خاک و خون می کشند.

امروز از شرق اسلامی تا قلب بیرمنگام، لندن و کنگره آمریکا، اسرائیل دوستی و غارت زدگی از سرطان صهیونیزم، فصل مشترک همه مصیبت‌های تلخی است که ملت‌های جهان را به کام فقر و فساد و ناامنی فرو برده است و اسرائیل دست پنهانی همه توطئه ها، جنگ ها و خونریزی ها و برادرکشی ها در کشورهای اسلامی را رقم می زند.

این روزها بی تردید امپریالیسم رسانه ای را باید شکل مدرنی از امپریالیسم قلمداد کرد که خاستگاه آن رژیم صهیونیستی می باشد که با ژستی به ظاهر دوستانه با انحراف افکار عمومی جهان و جهت دادن به تفکر و اندیشه ملت ها به دنبال تربیت انسانهایی هستند که فاقد هر گونه تعقل و تفکرباشند.امروزه خیزش نفوذ همه جانبه موج فراگیر امپریالیسم رسانه ای در ابعاد نژادی، ملی و دینی در بین کشورهای عربی- اسلامی رسوخ یافته و تا جزئ ترین شئونات اجتماعی و فردی اقوام مختلف را تحت تاثیر خود قرار داده است. شبکه های رسانه ای که خیلی راست دروغ می گویند و نمونه ی بارز آن را در جریان هولوکاست می توان اشاره نمود که مدعی هستند شش میلیون یهودی در اردوگاههای آلمان نازی سوزانده شده اند و این خود یکی از بزرگترین دروغ های تاریخی است که به خورد افکار عمومی جهان داده اند و به این واسطه فلسطینیان را مورد اذیت و آزار قرار داده و اگر مورخ یا متخصصی بخواهد این مسئله را مورد پرسش گری عالمانه و ناقدانه قرار دهد به شدت مورد مواخذه قرار می دهند و آن را سرکوب می نمایند.

در دنیایی که رسانه ها خالق وقایعند و نه صرفا راوی وقایع،این صهیونیسم است که با امپریالیسم رسانه ای خود، خالق بسیاری از وقایع و اتفاقات شده و در خلق این پدیده ها، منافع ایدئولوژیکی خود را مد نظر قرار می دهد و با دروازه بانی اخبار و اطلاعات از درز اخبار ضد صهیونیستی و اضمحلال خود در درون سرزمین های اشغالی جلوگیری بعمل می آورد و با انواع تاکتیک ها و تکنیک های رسانه ای به ایجاد ذهنیت منطبق با آرمان صهیونیسم در وسعتی جهانی می پردازد. نمونه بارز این رویداد عکسهایی که از آوارگان فلسطینی به اسم خسارت دیدگان اسرائیلی در حوادث اخیر در سایت های متعلق به خود پخش نمودند.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در پایان بیانیه خود ضمن محکوم نمودن کشتار بی رحمانه زنان و کودکان در ماه ضیافت الهی، با دعوت از اقشار و آحاد مختلف ملت ایران و نیز ملل آزاده و حق طلب جهان، جامعه رسانه ای کشور و بالاخص فرهیختگان و فعالان رسانه ای شهر شهیدان برای حضور گسترده، یکپارچه و پرشور در راه‌پیمایی روز جهانی قدس و تاکید بر اهمیت مضاعف روز قدس امسال با توجه به حوادث و رخدادهای اخیردر مقایسه با سالهای گذشته، اعلام می نماید: امسال روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در توجه به اولویت های امروز جهان اسلام در فلسطین، غزه، عراق و سوریه می باشد.

                                                                                                    سازمان بسیج رسانه استان اصفهان


 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان در خصوص روز جهانی قدس

«مسلمانان جهان بايد روز قدس را روز همه‌ي مسلمين،‌ بلکه مستضعفين بدانند و از آن نقطه‌ حساس در مقابل مستکبرين و جهانخواران بايستند،‌ و تا رهايي مظلومان از زير ستم قدرتمندان از پاي ننشينند»                       حضرت امام خمینی (ره)

انقلاب اسلامی ایران به عنوان نقطه عطف تاریخ معاصر جهان اسلام سرمنشأ حرکت ها و جریان سازی های گسترده ای در سطح جهان بوده و اعلام روز قدس به عنوان روز امت اسلامی و پرداختن به قضیه فلسطین مظلوم به عنوان اولین دغدغه بین المللی مسلمین از سوی امام راحل (ره) نیز نقطه عطفی در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی، این غده سرطانی ساخته دستان ناپاک اروپا و آمریکا گردیده است؛ رژیمی که نمادی از توطئه استکبار جهانی و دول اسلام ستیز غربی برای جهان اسلام بوده و هست.

آنچه که اهمیت روز قدس را مضاعف نموده، گفتمان سازی بین المللی در برابر رژیمی است که نطفه نامشروع آن با تزویر و غصب و نژادپرستی و حیات آن در پرتوی خوی وحشی گری و خونریزی، تجاوز و کشتار، افزون طلبی سیرناشدنی و سانسور افکار عمومی جهان بوده است و نکته راهبردی اینکه این گفتمان سازی از طریق ارتباط با قلوب ملت های آزاده جهان و بدون واسطه مقامات رسمی کشورها اعم از دول اسلام ستیز و مستکبر و کشورهای وابسته و مرعوب صورت گرفته است. اکنون و پس از گذشت بیش از 30 سال از اعلام روز جهانی قدس از سوی آن بزرگ مرد تاریخ معاصر جهان، حرکت ملت ها در این روز به نمادی از صدور شعائر و آرمان های والای انقلاب اسلامی مردم ایران از طریق بیدار سازی فطرت ملت ها و عقلانیت اسلامی تبدیل شده است.

امروز و به دنبال پیشگامی ملت موحد و یکپارچه ایران اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و آرمان آزادی قدس شریف، مساله فلسطین به اولین مساله و دغدغه ی تمامی آزادگان و آزادیخواهان جهان از هر ملت و دین و مکتبی درآمده و مشروعیت ظاهری و مبتنی بر نیرنگ و فریب آن رژیم غاصب هر روز در افکار عمومی جهان سست تر می گردد. در این روزها علی رغم فضاسازی های مسموم رسانه های وابسته به شبکه بین المللی صهیونیسم، ملت ها بیش از پیش به معیار های دوگانه غرب در زمینه دموکراسی، آزادی، احترام به ملت ها و انسان ها و حقوق بشر و … پی می برند و صحنه امروز فلسطین مظلوم و مقاوم به دادگاه حقوق بشر غربی و سایر شعارهای مزوّرانه آن ها تبدیل شده است.

رژیم سفاک صهیونیستی که طی دهه های گذشته با شیب تندی در مسیر افول و زوال قرار گرفته و طی یک دهه گذشته در سه تهاجم و جنگ با گروه های مقاومت اسلامی شکست خورده است، طی روزهای گذشته و در ماه مبارک رمضان و به منظور اجرای بخشی از توطئه غرب علیه مسلمین و گروه های مقاومت اسلامی،  با حمله وحشیانه به نوار غزه و مردم مظلوم آن اعم از زنان و کودکان و سالخوردگان بار دیگر قساوت خود را به جهانیان نشان داده و با به شهادت رساندن تعداد زیادی از مردم بی گناه در این ماه رمضان خونین، بار دیگر نام خود را در صدر لیست قاتلان و جانیان و تروریسم بین المللی ثبت نموده است. در این شرایط از یک سو سکوت مرگبار سران مرتجع کشورهای عربی در قبال این نسل کشی آشکار و معامله و سازش آنان با رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر تفرقه انگیزی ها و خونریزی های منطقه ای توسط گروه های تکفیری به عنوان عروسک هایی در دستان خونین کشورهای غربی و هم پیمانان منطقه ای آنان از جمله عربستان، قطر و ترکیه به منظور ضربه زدن به جریان مقاومت اسلامی اصیل و در جهت منافع غرب و رژیم غاصب صهیونیستی و انحراف افکار عمومی جهان از تحولات فلطسین و قتل عام مردم غزه، از دیگر بخش های سیاست محکوم به شکست غرب علیه جهان اسلام می باشد.

اما بنا بر سنت الهی مبنی بر اینکه «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا» و گواهی تاریخ بر پیروزی جریان های مقاومت اسلامی بر اشغالگران صهیونیستی، قطعا این بار نیز مردم مقاوم و مظلوم غزه و گروه های مقاومت اسلامی با تکیه بر حقوق مسلم خویش و استقامت در راه خدا، شکستی دیگر را در پرونده صهیونیستها ثبت خواهند نمود و روند سقوط این رژیم جعلی را بیش از پیش سرعت خواهند بخشید.

امروز و پس از گذشت حدود هفت دهه از قرار گرفتن غده سرطانی صهیونیستی در دل جوامع مسلمان، اثبات شده که تنها راه حل فلسطین در مبارزه و مقاومت بر آرمان آزادی مسجدالاقصی و تاکید بر یکپارچگی فلسطین از بحر تا نهر بوده و طرح های سازش با رژیم غاصب سهیونیستی محکوم به شکست است و جنگ خونین غزه در این روزها شاهدی بر این مساله
می باشد. از سوی دیگر اتحاد جهان اسلام بر مساله فلسطین –به عنوان موضوعی که سرنوشت جهان اسلام به آن گره خورده است- و هوشیاری در این زمینه و همچنین دکترین جمهوری اسلامی ایران در موضوع فلسطین مبنی بر برگزاری رفراندوم از ساکنین واقعی فلسطین از هر دین و آئینی، تنها راه حل نهایی حل شدن قضیه فلسطین مظلوم خواهد بود و در آن روز و بر اساس آیه شریفه «كَم مِّن فِئَةٍ قَلِيلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثِيرَةً بِإِذْنِ اللّهِ وَاللّهُ مَعَ الصَّابِرِينَ» بدون شک شاهد احقاق حق فلسطینیان و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

با در پیش بودن روز جهانی قدس سال جاری که روز آزمایش بزرگ ملت های مسلمان است ، خانواده بزرگ بسیج اساتید استان اصفهان نیز همگام با تمامی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز قدس همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و از تمامی آحاد مردم شریف ایران برای حضور در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت می نماید چرا که روزقدس فقط یک راهپیمائی نیست، بلکه خونی است که در اینروزدر رگ های امت اسلامی می دود و می تواند مشت محکمی به دهان دشمنان ملت فلسطین و دشمنان دنیای اسلام باشد و منعکس کننده این پیام جهانی است که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود.

 

سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان اصفهان

24 رمضان المبارک 1435 هجری قمری

31 تیر ماه 1393 هجری خورشیدی

 


 

بیانیه سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان به مناسبت روز قدس سال 1393

                                       وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

سوره قصص آیه 5

روز قدس روز بیداری ملت ها، روز حماسه، روز ارج نهادن به مبداء معراج پیامبر رحمه للعالمین(ص) و سرزمین زیتون ، این قبله نخستین مسلمین جهان و مستضعفینی است که حق تعالی آنها را وارثان واقعی زمین می داند.روز قدس روز رزمایش سپاه اسلام در برابر چشمان حیرت زده ی مستکبرین و خونخواران جهان، روز نمایش همبستگی ملت های مسلمان در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت امت های آزادیخواه، از رژیم نامشروع و غاصب اسرائیل و هم پیمانان اشغالگر قدس شریف است که، حیات ننگین خود را در کشتار و خونریزی مستضعفان جهان در اقصي نقاط دنیا جستجو کرده و در وحشیگری مدال افتخار بر گردن آویخته اند. این روز، روز پشتیبانی از مردمی است که بیش از نیم قرن است در مصاف با دژخیمان پلید صهیونیستی، همچنان استوار مانده اند و با نثار خون سرخ جوانان و نوباوه های قنداقه ای خود از قبله نخستین خود حراست و پاسداری می کنند. رژیم غاصب صهیونیستی این بار نیز در ماه مبارک رمضان با سوءاستفاده از شرایط حاکم بر منطقه و با حمایت قدرت های
استکباری، فجیعترین و دل خراشترین جنایات را علیه مردم روزه دار و بی دفاع غزه انجام میدهد و صدها نفر انسان بی گناه که
بسیاری از آنها زنان و کودکان هستند راکشته و  مجروح می نماید. و بطور وحشیانه خانه و کاشانه مردم و حتی مساجد را
بمباران و تخریب می کند.حقیقت این است که جنایات رژیم آدمکش صهیونیستی در فلسطین وخصوصاً در غزه و جنایات
تروریست های اجیر شده در عراق و سوریه،همگی مجموعه ای به هم پیوسته از مکر و توطئه دشمنان قسم خورده اسلام به سرکردگی آمریکای جنایت کار است که به خیال خام خود میخواهند ملت های مسلمان را تسلیم خواسته های نامشروع و شیطانی خود نمایند و خط مقاومت را که رمز پیروزی امت اسلام بر شیاطین است بشکنند .

بدون تردید، ضرورت شرکت در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به جنایت ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی اهمیت مضاعف یافته است و حداقل کمک مردمان جهان به غزه ، فریادهای همراهی با مظلومان فلسطینی ومقابله با ددمنشی ها و وحشیگری رژیم آدمکش اسرائیل غاصب خواهد بود.

اعضای سازمان بسیج مهندسین استان اصفهان با در نظر گرفتن شرایط حساس و پيچيده فعلي و آشكار شدن توطئه آمريكا و حاميانش در حمايت از رژيم صهيونيستي ، در آستانه روز جهانی قدس، جنایت اشغالگران و حامیان غربی آنان را محکوم کرده و یک بار دیگر ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در روز جمعه، همگام با مردم شهید پرور و ولایت مدار اصفهان در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت‌های گره کرده شعار «مرگ بـر آمریکا و مرگ بـر اسرائیل» سر می دهند و از آحاد مردم همیشه در صحنه و روزه‌ دار نیز دعوت می‌نمایند با حضور خود در راهپیمائی روز جهانی قدس، راه آزادسازي قدس را هموار كرده و توطئه دشمنان اسلام را خنثي نمايند و بدانند خداوند متعال مؤمنان را پيروز خواهد نمود؛ چنانكه فرمود: «إِنَّا لَنَنصُرُ رُسُلَنَا وَالَّذِينَ آمَنُوا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَيَوْمَ يَقُومُ الْأَشْهَادُ».


 

بیانیه سازمان بسیج کارمندان بیانیه سازمان بسیج اصناف

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.