۱۱:۵۳ - سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

مدیر امور برق شهرستان شاهین شهر و میمه:

اجراي مانور بحران در امور برق شهرستان شاهين شهر و ميمه

برای رفع افت ولتاژ منطقه فدک گلدیس و مشکلات موجود یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال نصب شد که سبب مرتفع شدن این مشکلات و افزایش رضایتمندی مشترکین شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اصفهان، حسین شکرالهی مدیر امور برق شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در سه ماهه نخست سال جاری در راستای افزایش رضایت‌مندی مشترکین و ارتقای پایداری شبکه‌ها اظهار کرد: تعویض پایه‌های فرسوده فیدر چهار گلدیس با توجه به فرسودگی شبکه و تعمیرات فیدر مذکور در طول 9 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 510 میلیون ریال به عنوان مهم‌ترین این اقدامات محسوب می‌شود.

وی با اشاره به احداث روشنایی مجتمع آموزشی بختیاردشت که به این منظور 660 متر شبکه فشار ضعیف و نصب 19 دستگاه چراغ لاک‌پشتی 50 وات با اعتباری بالغ بر 540 میلیون ریال انجام شده است، افزود: فیدرگیری از پست 63 کیلوولت ابزاران باتوجه به رشد بار منطقه صنعتی محمود‌آباد و درخواست‌های جدید برای واگذاری انشعاب و عدم وجود فیدر خالی در پست‌های هم‌جوار فیدرهای سه، پنج و هشت ابزاران به طور کامل به منطقه صنعتی انتقال یافت.

مدیر امور برق شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه تصریح کرد: با احداث پنج کیلومتر شبکه فشار متوسط سه مداره با اعتباری بالغ بر 1400 میلیون ریال مشکلات مذکور مرتفع شد.

وی ادامه داد: روشنائی بلوار امام رضا (ع) در روستای اذان  که روشنایی این بلوار با 22 اصله پایه تلسکوپی و چراغ لاک‌پشتی 150 وات بود، با هزینه‌ای بالغ بر 750 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

شکرالهی تاکید کرد: همچنین روشنائی جاده سرچشمه کامو  از دیگر پروژه‌های انجام شده است که در این راستا 40 متر شبکه فشار ضعیف احداث و  9 دستگاه چراغ لاک‌پشتی 50 وات با اعتباری بالغ بر 120 میلیون ریال نصب شد.

وی برق‌رسانی به منطقه کارگاهی گز، برای برق‌رسانی به این منطقه  و احداث حدود هزار متر شبکه فشار متوسط با هزینه‌ای بالغ بر 950 میلیون ریال و تعویض جمپر‌های فرسوده منطقه صنعتی مورچه‌خورت، عملیات تعویض جمپر‌های فرسوده، پایه و مقر‌های معیوب در قالب تعمیرات به روش خط گرم با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 450 میلیون ریال را از پروژه‌های انجام شده مدیریت برق شاهین‌شهر و میمه برشمرد.

مدیر امور برق شهرستان شاهین‌‌شهر و میمه در ادامه با اشاره به وجود افت ولتاژ در خیابان دکتر حسابی شاهین‌شهر و خیابان سلمان و منطقه فدک گلدیس افزود: برای رفع افت ولتاژ خیابان دکتر حسابی یک دستگاه ترانسفورماتور نصب و شبکه فشار ضعیف با سیم مسی به کابل خود‌نگهدار به طول دو کیلومتر با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال تقویت شد.

وی گفت: برای رفع افت ولتاژ خیابان سلمان شهرک گلدیس نیز یک دستگاه ترانسفورماتور نصب و 350 متر شبکه فشار متوسط احداث و شبکه فشار ضعیف به کابل خود‌نگهدار به طول دو کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال تقویت شد.

شکرالهی همچنین اظهار کرد: برای رفع افت ولتاژ منطقه فدک گلدیس و مشکلات موجود اقدام به نصب یک دستگاه ترانسفورماتور هوایی با اعتباری بالغ بر 350 میلیون ریال کردیم که سبب مرتفع شدن این مشکلات و افزایش رضایتمندی مشترکین شد.

وی در ادامه از اجرای عملیات تعویض 15 کیلو متر مقره‌های 20 کیلو ولت معیوب جهاد‌‌آباد واقع در این شهرستان در قالب مانور بحران در تاریخ 30خرداد ماه جاری خبر داد و اضافه کرد: به دلیل افزایش خاموشی‌های بی‌برنامه با بازدیدهای عملیاتی انجام شده، فرسودگی مقره‌های سوزنی و بشقابی سرامیکی دلیل مشکل تشخیص داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.