۱۰:۳۷ - یکشنبه ۰۱ تیر ۱۳۹۳

بخشدار جدید بخش میمه معرفی شد

دکتر یاحی معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار اصفهان، این تودیع و معارفه را تودیع و معارفه ی دو انسان مومن و فرهیخته و مسلمان دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابا حضور فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار اصفهان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه بخش میمه ، جمعی از مسوولین شهرستانی و محلی وخانواده های معظم شهداء سومین جلسه ی شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه با محوریت تودیع و معارفه بخشدار میمه در محل خانه معلم میمه برگزار شد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، در این مراسم مردم شهید پرور و با فرهنگ بخش میمه را از سرمایه های بی بدیل این بخش اعلام کرده  و با ذکر ویژگیها و پتانسیل های  موجود در بخش میمه و همچنین استقرار شهرهای میمه و وزوان در مسیر جاده ی اصلی اصفهان – تهران ، بحث توسعه و اشتغال را از مهمترین مباحث بخش میمه خواند و بر ایجاد زمینه های اشتغال پایدار در این بخش تاکید نمود.

فرماندار شهرستان، نبود درآمد پایدار را مشکلی که شهرداریهای میمه ، وزوان و لای بید با آن مواجه اند دانست و خواستار تشکیل اطاق فکر جهت برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این بخش گردید .

بصیری در همین راستا به برنامه ریزی برای تشکیل شورای سیاستگذاری شهرستان اشاره کرد و خاطرنشان کرد که در این رابطه از پتانسیل های بخش میمه نیز استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی، امام جمعه بخش میمه در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر بر انجام کارها در محضر خدا اشاره کرد وافزود : خداوند دقیق ترین بازرسی ها را انجام می دهد و همه چیز را در نظر دارد .

وی با اشاره به اینکه از منظر حضرت علی علیه السلام، پست و مقام امانت است و هر کس در این امانت خیانت ورزد تا روز قیامت از رحمت حضرت حق دور خواهد بود. افزود: امیرمومنان علی علیه السلام در ابلاغ همه ی منصوبین خود، ابتدا آنها را به تقوی سفارش می کرده است که این یک خود کنترلی موثر است.

امام جمعه ی بخش میمه با تاکید بر اینکه بیت المال تحمل ضرر را ندارد بر انجام نشدن جلساتی که غیر مفید است و به هدر رفتن بیت المال می انجامد تاکید کرد. و خطاب به مدیران استان و شهرستان خواستار توزیع عادلانه ی امکانات و حضور فیزیکی بیشتر آنان در بین مردم گردید.

حجت الاسلام زمانی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر میمه به لحاظ احداث پل زیرگذر ، به ظرفیتهای بالای بخش میمه اشاره کرد و خواهان ارتقاء این بخش به شهرستان گردید .

حاجی، نماینده  مردم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم گفت : آمده ایم تا کاری انجام دهیم ، آمده ایم تا روز بروز کارآمدی نظام را بیشتر کنیم و اگر در این مهم کوتاهی کردیم مدیون خون شهدا هستیم .

وی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری، بالاترین مبارزه با استکبار جهانی را انجام خدمت صادقانه دانست .

نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگردرهر مجموعه ای کارها انجام شود مردم مجبور نیستند به نماینده و فرماندار و امام جمعه مراجعه کنند.  چرا باید کارها با فشار حل شود ؟ اگر قانون حاکم است باید  قانون  مرجع حل مشکلات باشد و نه فشار برای اجرای قانون . نباید من زودتر از مدیر آب متوجه مشکل آب در شهر و روستا و محله ای شوم .

نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : آیا مردم را فقط برای ۲۲ بهمن و روز قدس می خواهیم ؟ من جایی که حق و حقوق مردم باشد نمی توانم کوتاه بیایم . حاجی تاکید کرد : نظام ما یک نظام مردمی است . ما با کودتا نیامده ایم . دست نشانده ی خارجی ها هم نیستیم خود مردم انقلاب کردند و بنده و شما را حقوق می دهند .

حاجی با بیان اینکه هیچ نقطه ای از استان اصفهان از نظر عبور و مرور به اهمیت میمه نیست . افزود: میمه دروازه تهران اصفهان است . موضوع ارتقاء بخش میمه، کامل شده و در وزارت کشور است . آقای حاجی در قسمت دیگری از سخنان خود به نقد صریح  مدیریتهای معدن طلای موته پرداخت و گفت : روزانه یک خشت طلا از این بخش صادر می شود و بیش از ۳۰ سال است که موته طلا دارد . آیا سهم مردم محروم این روستا در این ۳۰ سال یک خشت طلا نبوده است؟ نماینده ی مردم شهرستانهای برخوار ، شاهین شهر و میمه با انتقاد شدید از برخی مدیران استانی گفت : بعضی از این مدیران درک صحیحی از شهرها و روستاهای بخش میمه ندارند.

 

دکتر یاحی معاون سیاسی امنیتی،اجتماعی استاندار اصفهان، این تودیع و معارفه را تودیع و معارفه ی دو انسان مومن و فرهیخته و مسلمان دانست.و با نقل قول از پاستور گفت : مهم آن است که شما طوری انجام وظیفه کنید که در پایان کار بتوانید با صدای بلند بگویید آنچه در توان داشتم انجام داده ام .

وی همچنین  بخش میمه را محدوده ی انسانهای تحصیلکرده و کارآمد دانست و به ضرورت حضور سرمایه گذاران بومی تاکید کرد .

دکتر یاحی ، کارآفرین و سرمایه گذار را از مهمترین عوامل توسعه دانست و گفت باید دست و بازوی کسی را بوسید که بتواند یک شغل ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد، اگر مدیران دارای روحیه ی جهادی باشد بقیه ی عوامل را بدست خواهند آورد.

در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت و تلاشهای  آقای احمد جو ، آقای شهرام آذر پی  به عنوان  بخشدار جدید  میمه  معرفی  گردید.

دکتر یاحی معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان  ضمن تقدیر از برگزاری این مراسم در جلسه  شورای اداری، تودیع و معارفه ی امروز را تودیع و معارفه ی دو انسان مومن و فرهیخته و مسلمان دانست

دکتر یاحی در خصوص ارتقاء و تاسیس شهرستان میمه یادآور شد که در حال حاضر بر اساس لایحه دولت به مجلس کلیه ی ارتقاء ها متوقف شده است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان خواستار افزایش آستانه ی تحمل مردم در شهرهای کوچک شد و از پایین بودن آستانه ی تحمل در جهان سوم انتقاد کرد . معاون استاندار اصفهان بخش میمه را محدوده ی انسانهای تحصیلکرده و کارآمد دانست و به ضرورت حضور سرمایه گذاران بومی که به دلایلی از این بخش رفته اند تاکید کرد .

 

دکتر یاحی  ، کارآفرین و سرمایه گذار را از مهمترین عوامل توسعه دانست و گفت باید دست و بازوی کسی را بوسید که بتواند یک شغل ایجاد کند .

دکتر یاحی ، مجرد ماندن جوانان را نتیجه ی نداشتن شغل دانست و گفت جوانان ما چون شغل ندارند احساس هویت نمی کنند .

معاون سیاسی استاندار اصفهان ۵ عامل ابزار ، پول ، مدیریت ،کارگر و مواد اولیه را عوامل پیشرفت دانست و خاطر نشان کرد که اگر مدیر دارای روحیه ی جهادی داشته باشیم بقیه ی عوامل را بدست خواهند آورد . یاحی تاکید کرد که باید جلسات کاری داشته باشیم و خروجی داشته باشد .جلسات فقط نشستند و گفتند و برخاستند نباشد . دکتر یاحی به وضعیت مالزی اشاره کرد و گفت : مردم مالزی ۷۰ سال قبل در جنگل ها و روی درختان زندگی می کر

 

پس از سخنان دکتر یاحی  ، متن حکم  بخشدار جدید میمه  توسط مجری مراسم قرائت و توسط فرماندار به ایشان تقدیم گردید و از سوی معاون استاندار ، نماینده ی مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار وامام جمعه با اهدای قاب نوشته های  تشکر و سپاس از تلاشهای صادقانه ی آقای احمدجو بخشدار سابق  ، قدردانی گردید.

IMG_0099

507_todeh b1 507_todeh b9 todeh b8

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.