۲۰:۰۹ - یکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد:

مالخرهای قطعات خودرو اصفهان، پشت میله‌های زندان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: دو نفر از مالخرهای حرفه‌ای اموال و قطعات مسروقه خودروها که اقدام به خرید 124 فقره اموال داخل خودروی مسروقه کرده بودند در شاهین شهر استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.

 به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از پایگاه خبری پلیس، غلام عباس بلفکه اظهار داشت: در پی شناسایی و دستگیری دو جوان 20 و 19 ساله که از عاملان اصلی سرقت‌های داخل خودرو و قطعات خودرو در شهرستان بودند، شناسایی و دستگیری مالخران اموال مسروقه این سرقت‌ها در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته از متهمان، آن‌ها دو مالخر حرفه‌ای را معرفی کردند که سرانجام مأموران با بکارگیری شیوه‌های خاص پلیسی، هر دو نفر را در یک عملیات ویژه دستگیر و در بازرسی از مغازه‌های آن‌ها تعداد قابل توجهی اموال مسروقه را کشف شد.

این مسئول عنوان کرد: در ادامه مالخران دستگیر شده به خرید 124 فقره اموال داخل خودرو و قطعات خودروی مسروقه اعتراف کردند.

بلفکه با بیان اینکه تلاش برای شناسایی مالباختگان اموال مسروقه کشف شده توسط مأموران ادامه دارد گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند.

این مقام انتظامی، هرگونه خرید و فروش اموال مسروقه را جرم و دارای مجازات عنوان کرد و به کسانی که اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه کنند هشدار داد: این افراد مطمئن باشند پلیس به زودی به سراغ آن‌ها خواهد آمد و دستشان را به قانون می‌سپارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.