۰۸:۴۷ - پنجشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۲

حاشیه خنده دار از حضور روحانی در سازمان ملل+تصاویر

تجمع برگزارشده هفته گذشته از سوی سازمان تروریستی مجاهدین خلق، شاید خنده دارترین تجمع چند سال اخیر این گروه بود قریب به اتفاق حاضران در این تجمع، شباهتی به ایرانیان نداشتند.

 524be7f47485     تجمع برگزارشده هفته گذشته از سوی سازمان تروریستی مجاهدین خلق، شاید خنده دارترین تجمع چند سال اخیر این گروه بود و با وجود کشته شدن تعدادی در قرارگاه اشرف، قریب به اتفاق حاضران در این تجمع، شباهتی به ایرانیان نداشتند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل ازآینده آنلاین ، اکثر این افراد را پیرزن ها و کودکان با چهره آفریقایی تشکیل می دادند که ظاهرا با مبالغی جیره، چند ساعتی برای شرکت در این تجمع و بلند کردن پرچم یک گروه تروریستی قبول زحمت کردند!

رادیو آمریکایی فردا هم اذعان کرد: امسال سازمان های حقوق بشری ترجیح دادند برنامه اعتراضی ترتیب ندهند.

البته در میتینگ سامان داده شده از سوی منافقین، برخی از تندروترین سیاستمداران آمریکایی از جمله جان بولتون، نماینده جورج بوش در سازمان ملل، که از کاهش تنش بین ایران و آمریکا نگرانند، حضور داشتند.

رادیوفردا اذعان کرد: نکته قابل توجه حضور پررنگ و پرشمار افراد غیر ایرانی در این تجمع بود.

گزارشگر این رسانه آمریکایی نوشت: در صحبتی که با این افراد داشتم، می گفتند که نظری ندارم. در عین حال یک مرد سیاهپوست سالخورده که ساکسافون به گردن و کلاه زرد رنگ مجاهدین را بر سر داشت و همچنین سه نوجوان سیاهپوست گفتند که از طرف کلیسای خودشان و کشیشان به جمعیت پیوستند و اطلاع دقیقی از سازمان مجاهدین نداشتند. مجاهدین حاضر در محل توضیحی در مورد حضور افراد غیرایرانی حاضر در این تجمع ندادند و فقط گفتند هوادار هستند!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.