۱۸:۱۵ - جمعه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳

فرمانده انتظامی شاهین‌شهر خبر داد:

کشف ۱۰۲ فقره سرقت در شاهین‌شهر اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: عاملان سرقت های داخل خودرو شهروندان شهرستان شاهین‌شهر اصفهان در یک اقدام ضربتی توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نابه نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلام‌عباس بلفکه اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد داخل خودرو و قطعات آن در سطح شهرستان شاهین شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران واحدهای مختلف انتظامی به خصوص پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا اقدامات گسترده‌ای از جمله راه‌اندازی گشت نامحسوس در محل جرم صورت گرفت که متعاقب آن با جمع بندی اطلاعات و سرنخ‌های موجود در این پرونده‌ها، راز چگونگی وقوع این سرقت‌ها بر ملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه بیان کرد: در تحقیقاتی که توسط ماموران صورت گرفت مشخص شد این سرقت‌ها بیشتر بر روی خودروهای سواری به خصوص اموال داخل خودرو سواری های 206 صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: با اخذ اظهارات شکات، همچنین مدارک مستند و شواهد عینی به دست آمده، محرز شد سارقان 2 جوان 20 ساله هستند که با یک دستگاه موتورسیکلت به صورت بسیار ماهرانه‌ای در کمتر از 20 ثانیه اقدام به شکستن شیشه خودروها کرده و پس از سرقت اموال داخل آن از محل متواری می‌شوند.

سرهنگ بلفکه با اشاره به اقدامات ویژه ماموران برای دستگیری این 2 سارق، گفت: در نهایت مشخص شد فرد اصلی، شبانه به همراه همدستش که از افراد شرور بوده و با حضور در سطح شهر اقدام به سرقت اموال داخل خودروها می‌کنند که در این خصوص با هماهنگی مراجع قضایی پس از شناسایی مخفیگاه آنان نسبت به دستگیری آنان اقدام شد و در بازرسی از محل، تعداد زیادی پنل ضبط صوت، باند خودرو، لاستیک زاپاس خودرو کشف شد.

وی افزود: سارقان که دارای اعتیاد به مواد مخدر صنعتی بوده، پس از سرقت اموال خودروها، آنان را در ازای دریافت مواد به تعدادی از خرده فروشان می‌فروختند که در این راستا این افراد نیز شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خاطرنشان کرد: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و در نتیجه بررسی اموال کشف شده از سارقان، تکلیف 102 پرونده سرقت داخل خودرویی که این 2 سارق در 6 ماه دوم سال گذشته در سطح شهرستان شاهین‌شهر مرتکب شده بودند، مشخص شد.

تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر در اصفهان و شهرستان‌های اطراف از این 2 سارق همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.