۱۷:۵۵ - پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳

دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی با فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر در دیداری صمیمی با فرماندار شهرستان، مسائل مربوط به شورای امر به معروف و نهی از منکر را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، حجه الاسلام اسلامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان به همراه اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر مسجد فاطمیه (س) با  بصیری فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی،  در ابتدای این دیدار، معاون تشکلهای مردمی ستاد احیاء شهرستان ضمن تشکر از فرماندار گفت: معاونت تشکلهای مردمی ستاد احیاء با محوریت اداره تبلیغات اسلامی در رابطه با اصناف، مساجد، هیئات مذهبی وظیفه دارد با تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در این مراکز، نقش خود را در این راستا  ایفا کند.

حجه الاسلام اسلامی افزود: خوشبختانه در شهر گز، شوراهای امر به معروف و نهی از منکرمساجد شکل گرفته و بصورت ماهانه نظارت و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی اظهار داشت : در شاهین شهر نیز جلسه ای را در دفتر امام جمعه داریم و  تمام مساجد دعوت شده اند تا انشاءالله شاهد فعالتر شدن آنها در این زمینه باشیم .

در ادامه غلامی و حسینی از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر درخواستهای خود را از فرماندار بعنوان معاون ستاد احیاء شهرستان مطرح نمودند .

سپس  بصیری فرماندار شهرستان ضمن بیان تذکراتی آمادگی خود را جهت حمایت و پشتیبانی از طرحهای تذکر لسانی و فرهنگی اعلام نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.