۰۹:۲۴ - دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۵

با حضور مدیر کل کمیته امداد(ره) استان اصفهان برگزارشد؛

ضیافت افطار ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر/ تصاویر

جمعی از خیرین و مسئولان شب گذشته روزه خود را همراه با ایتام و مددجویان کمیته امداد شاهین شهر افطار کردند.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ در سنتی پسندیده شب گذشته مدیرکل کمیته امداد استان، امام جمعه، رئیس شورای شهر و جمعی از خیرین شاهین شهر با ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همسفره شده و روزه خود را در جمع آنان افطار کردند.

این ضیافت افطاری به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان و میلاد با سعادت کریم اهل بیت(ع) با همکاری خیرین برگزار شد بود 170 نفر از ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شاهین شهر همسفره با مسئولان اطعام شدند.

امام جمعه شاهین شهر در این مراسم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و فرارسیدن میلاد کریم اهل بیت(ع)، ایجاد انس، عطوفت، محبت بین آحاد مسلمانان را از برکات ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: اطعام نیازمندان و محرومین اقدامی ارزشمند بر پایه دستورات دینی و موجب خشنودی خداوند متعال می شود.

حجت الاسلام ملکیان وحدت و همدلی میان مستمندان و اغنیا را مهم‌ترین اثر اطعام ایتام دانست و افزود: خدمت به ایتام و محرومین جامعه عبادت محسوب می‌شود و رسیدگی به نیازهای آنان کاری پسندیده و موجب تکریم انسان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در حاشیه این مراسم، اطعام نیازمندان و ایتام را از محوری‌ترین برنامه‌های این نهاد در طول ماه مبارک رمضان اعلام کرد و و با بیان اینکه هزینه این طرح توسط حاميان و خيرين تأمین می‌شود خاطرنشان کرد: اطعام خانواده های ایتام تحت پوشش کمیته امداد شاهین شهر امشب با حمایت خیرین انجام شد همچنین با همکاری مرکز خیریه و نیکوکاران شهر گز و بخش میمه ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با توزیع غذای گرم  اطعام می شوند که در بخش میمه 500 پرس غذای گرم شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد.

علی شاه نظری با بیان اینکه 2700 خانوار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) می باشد خاطرنشان کرد: در نظر داریم با حمایت خیرین نیکوکار و حامیان کمیته امداد در شهرستان برای کلیه مددجویان تحت پوشش سبد غذایی به اررش هر سبد 500 هزار ریال تهیه و توزیع نماییم که تاکنون 2400 سبد تهیه و در حال توزیع می باشد.

وی از خیرین و نیکوکاران شهرستان دعوت کرد تا کمیته امداد امام را برای تهیه سبدهای غذایی، مساعدت کرده و وجوهات خود را به شماره حساب 010663232004 کمیته امداد نزد بانک ملی ایران واریز نمایند.

اقامه نماز جماعت، مولودی خوانی و تجلیل از 4 نخبه علمی، فرهنگی ورزشی از دیگر بخش های این مراسم بود.

One Response to “ضیافت افطار ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهین شهر/ تصاویر”

  1. شاهین شهری گفت:

    مطمئن هستیذ که ضیافت ایتام برگزار کردید ؟؟؟/!!!!!!!
    به عکسها یک بار نگاه کنید ببینید مدعوین چه کسانی هستند که از مال ایتام میخورند.!!!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.