۱۰:۰۲ - شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۸

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر خبر داد:

حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی شاهین شهر صادر شد/ سگ گردانی های برخی، عموم شهروندان را آزرده خاطر کرده است

دادستان عمومی و انقلاب شاهین‌شهر، گفت: پدیده کشف حجاب و سگ گردانی شهروندان شاهین شهر را آزرده خاطر کرده و رسیدگی به آن متداول ترین مطالبه مردم شاهین شهر از دستگاه قضا شهرستان است.

به گزارش شاهین پرس؛ محسن بوسعیدی، در دیدار مردمی با اهالی محله عطار در مسجد فاطمیه(س) شاهین شهر، پدیده کشف حجاب و رسیدگی به وضعیت پوشش را از متداول ترین مطالبات شهروندان شاهین شهر عنوان و اظهار کرد: دشمنان انقلاب و اسلام در سالهای اخیر با تمرکز بر مسائل اخلاقی، اباهه گری و بی بندباری جنگ تمام عیاری را بر علیه جمهوری اسلامی ابران آغاز کرده که رهبر انقلاب از آن به عنوان تهاجم فرهنگی و جنگ نرم یاد می کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه، افزود: بدلیل اینکه آثار جنگ و خونریزی و ویرانی جنگ سخت برای مردم جامعه قابل مشاهده و باور است تجهیز و مقابله با آن زودتر اتفاق می افتد اما چون آثار تخریبی جنگ نرم قابل مشاهده نیست و به تدریج جامعه را تخریب و منهدم می کند باور پذیری و آمادگی برای مقابله با آن دیرتر اتفاق می افتد.

تنها راه مقابله با جنگ نرم دشمن افزایش سطح آگاهی عموم مردم جامعه است

وی با تاکید بر اینکه اگر در جنگ نرم هوشیار نباشیم، دشمن براحتی پیشروی کرده و فرهنگ جامعه را به نفع خود تغییر خواهد داد، خاطرنشان کرد: فعالیت های دشمن در جنگ نرم سازمان یافته است که تنها راه مقابله با آن افزایش سطح آگاهی عموم مردم جامعه است.

بوسعیدی، با اشاره به اقدامات بنیاد هیفوس برای مبارزه با مذهب و ادیان در کشورهای دنیا، تصریح کرد: با توجه با اینکه کشور ایران دارای نظام مردمسالاری دینی است، بنیاد هیفوس از سال 82 با هدف اضمحلال خانواده و از بین بردن نقش محوری زن در خانواده با ترویج ازدواج های سفید و ایجاد خانواده های تک والدینی فعالیت خود را شروع کرده است.

تمرکز بنیادهای ضد دینی بر ایران با ترویج بی بندباری و اباهه گری بانوان

وی ادامه داد: تمرکز بنیاد هیفوس در ایران بر موضوع آزادی همجنس بازان و غربی کردن زنان با سرمایه گذاری و حمایت از سازمان های مردم نهادی، که بصورت مستقیم در حوزه حقوق بشر و حضور زنان در رسانه های اینترنتی فعالیت می کنند، است که تاسیس موسسه راهی به مدیریت خانم شادی صدر از جمله موساتی است که بطور مستقیم تحت حمایت مالی بنیاد هیفوس قرار داشت و قرار بود در قبال کمک های مالی پروژه عدالت را با راه اندازی کمپین آزادی همجنسبازان اجرا کند.

مدعی العموم شهرستان شاهین شهر و میمه، با اشاره به دیگر اقدامات اشخاصی همچون شادی صدر، غنچه قوامی و محبوبه عباس قلی زاده، گفت: این فعالان حوزه زنان در داخل کشور با حمایت های مالی بنیاد هیفوس در قالب سازمانهای مردم نهاد، ضمن ترویج بی بند و باری و اباهه گری، اقدام به جاسوسی علیه جمهوری اسلامی می کردند که به دست سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بخشی از فعالیت این افراد تلاش برای تشویق زنان برای حضور در ورزشگاه ها و عادی سازی اختلاط زنان و مردان است، تاکید کرد: حرف مشترک همه این افراد مبارزه است به این معنی که دشمن تمام قد با بودجه فراوان در صف جنگ هوشیارانه و سازمان یافته با جمهوری اسلامی قرار گرفته است و متاسفانه در سایه غفلت ما آنها سنگر به سنگر در حال پیشروی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهین شهر و میمه، راه مقابله با این جنگ تمام عیار دشمن را توجه و عمل به حدیث شریف ثقلین که حضرت امام(ره) نیز در ابتدای وصیتنامه سیاسی الهی خود به آن تاکید کرده دانست و گفت: برای پیروزی در جنگ نرم دشمن چاره ای جز پیروی از حدیث شریف ثقلین نیست در غیر اینصورت دچار انحراف و گمراهی خواهیم شد.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم وعده داده که نتیجه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، آبادانی، اصلاح شیوه های زندگی و اجرای عدالت در جامعه است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اسلام این توانایی را دارد که تمام بشریت را از گمراهی نجات دارد اما دشمن با تاسیس بنیادها و سازمان هایی در تلاش برای از بین بردن دین اسلام است که ارائه تفسیرهای غلط از اسلام برای ایجاد بدبینی نسبت به دین، یکی از شیوه های آنان است.

خودروهایی که سرنشینان آن کشف حجاب کنند توقیف می شوند

بوسعیدی، با تاکید بر اینکه تنها را مبارزه با فساد امر به معروف و نهی از منکر است، تصریح کرد: قطعا همه می دانیم که دشمن پیروز نخواهد شد اما تکلیف داریم که در برابر جنگ دشمن ایستاده و دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه دادستان به عنوان مدعی العموم در صف اول امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد و خود را پاسخگوی مطالبات مردم می داند، ابراز کرد: نیروی انتظامی وظیفه دارد خودروهایی که سرنشینان آن با نقض حقوق شهروندی اقدام به کشف حجاب یا سگ گردانی کرده را توقیف کند مالک این خودروها قبل از اقدام به رفع توقیف موظف با شرکت در کلاس آموزش حقوق شهروندی هستند.

حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر وظیفه شرعی و حقوقی دادستان است

دادستان عمومی و انقلاب شاهین شهر و میمه، حمایت از آمران به معروف وناهیان از منکر را وظیفه شرعی و حقوقی خود بیان کرد و از شهروندان خواست نسبت به تخلفات قابل مشاهده بی تفاوت نباشند و آنها را بصورت گزارش مکتوب ارائه دهند تا در اسرع وقت مورد رسدگی و پیگیری دستگاه های مربوطه قرار بگیرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، گفت: مسائل جامعه نباید به صفوف نماز جمعه برسد و البته در مبارزه با مروجین فساد، نباید طوری رفتار کرد که جای مدعی و مدعی علیه تغییر کندف مدعی واقعی باید حزب الله باشد.

بوسعیدی، از تاسیس بسیج حقوقدانان در شاهین شهر خبر داد و افزود: همزمان با هفته قوه قضائیه بسیج حقوقدانان در شاهین شهر تشکیل شد و در قالب میز خدمت در مساجد مشاوره حقوقی رایگان به مردم ارائه می دهند.

پدیده سگ گردانی عمل مجرمانه ای است که عموم شهروندان را آزرده خاطر کرده است

مدعی العموم شاهین شهر و میمه، ادامه داد: پدیده سگ گردانی در معابر سطح شهر و پارک ها که علاوه بر اینکه تهدید کننده بهداشت عمومی جامعه است عمل مجرمانه مشهود نیز محسوب می شود عموم شهروندان را آزرده خاطر کرده است و بیشترین مطالبه مردم از دستگاه قضا برخورد و جلوگیری با این پدیده است که نیروی انتظامی موظف به برخورد قانونی است.

وی با تاکید بر اینکه در مقابله با معضلات اجتماعی از قبیل کشف حجاب و سگ گردانی، اگر مردم بصورت گروهی وارد شوند و تذکر دهند تبلیغات سوء دشمنان نیز تاثیر نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: امروزه اثرات مخرب شبکه های اجتماعی و فضای مجازی بیشتر از ماهواره ها است که کارشناسان قضایی و انتظامی باید با استفاده از افراد متخصص خوش چهره و خوش بیان دارای نفوذ کلام، کارگاه های عملی و تخصصی آموزش و آشنایی با آسیب های این شبکه ها را برای عموم جامعه در سطح شهر برگزار کنند.

بوسعیدی، با بیان اینکه امروز جامعه در حال گذر از مرحله بی تفاوتی به سوی مطالبه گری است تاکید کرد: جامعه در حال رشد نیازمند مطالبه گری در زمینه های مختلف است و همه تکلیف داریم در چارچوب قانون در هر جایگاهی که مسئول هستیم برای ارتقاء آن در تراز انقلاب تلاش کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، با بیان اینکه شاهین شهر همواره از جوامع مورد هدف موسسات ضددینی همچون هیفوس است، گفت: اشخاصی از مدتها قبل در شاهین شهر برای تشویق زنان به حضور در ورزشگاه ها در تلاش هستند و در بازی فوتسال دو هفته قبل جمع زیادی از بانوان را به ورزشگاه تختی شاهین شهر آورده بودند که نیروی انتظامی مقتدرانه وارد عمل شده و جلوگیری کرد.

صدور حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین شهر

وی در ادامه با انتقاد از تعداد زیاد اجرای کنسرت در شاهین شهر، ابراز کرد: شاهین شهر در حالی که از اجرای زیاد کنسرت اشباح شد اما همچنان رتبه بالای اجرای کنسرت را دارد که در این بدلیل قیمت بالا اغلب شرکت کنندگان از اصفهان و شهرهای اطراف هستند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، از صدور حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی خیابان عطار شاهین شهر خبر داد و افزود: نتیجه پرونده مفسدین اقتصادی و اجتماعی که احکام آنها صادر شده باشد اعلام می شود.

طرح پارک متر در خیابان فردوسی شاهین شهر اجرا می شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه، نیز در این دیدار از ادامه اجرای طرح پاکسازی پارک های شهر از مزاحمین به نوامیس، خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، خبر داد و اظهار کرد: بر اساس قانون با سفره خانه هایی که عرضه قلیان و موادر مخدر داشته باشند برخورد می شود همچنین نیروی انتظامی وظیفه دارد با همکاری سایر دستگاه های مرتبط انواع متکدیان از جمله نوازندگان دوره گرد را جمع آوری کند.

سرهنگ میراحمدی، با اشاره به مشکلات ترافیکی خیابان فردوسی شاهین‌شهر، گفت: مشکل تردد در فرعی دو غربی خیابان فردوسی و تقاطع سه راهی مسرور، در جلسه شورای ترافیک شهرستان مطرح می شود علاوه بر آن برای کاهش بار ترافیکی و سهولت تردد شهروندان در خیابان فردوسی بزودی در این خیابان طرح پارک متر نصب و اجرا می شود.

در این رابطه بخوانید

*در چهار سال گذشته ۷۰۰ واحد صنفی در شاهین‌شهر تعطیل شده است

*تفاوت قیمت اقلام در بازار شاهین شهر ناشی از کمبود نیرو نظارتی است

*عمل کرد تعزیرات حکومتی در شاهین شهر ناکافی است

*برپایی قسط و عدل در جامعه بر عهده مردم است

*برخی از دستگاه های فرهنگی به وظایف خود کامل عمل نمی کنند

*حکم اعدام سارق مسلح طلافروشی شاهین شهر صادر شد/ سگ گردانی های برخی، عموم شهروندان را آزرده خاطر کرده است

*شیوه غلط معماری شهری پرونده های محاکم قضایی را افزایش داده است

*در یک سال اخیر ۴۸ هزار پرونده قضایی مختومه شده است

*بازدید دادستان شهرستان شاهین شهر و میمه از روستای سیل زده سُه

*ایجاد فروشگاه های بزرگ بدون ضابطه در شاهین شهر، ۷۰۰ واحد صنفی کوچک را به تعطیلی کشانده است

*مسئول تراز انقلاب اسلامی خود را پاسخگوی مطالبات مردم می داند

*حاکمیت تفکر لیبرال بر بخشی از مدیریت اجرایی شهرستان از دهه هفتاد

*لیبرال ها و منافقین دشمنان اصلی شهید بهشتی بودند

*بررسی ۵۰ هزار پرونده قضایی در سال ۹۶

*نقش دوجانبه مردم و مسئولان در ارتقاء امنیت اجتماعی/ لزوم تشکیل هیئت های امر به معروف و نهی از منکر

*امر به معروف و نهی از منکر بهترین حوزه برای اقدام آتش به اختیار است

*دستگاه قضا اشراف اطلاعاتی کامل بر عملکرد نامزدهای انتخاباتی دارد/ با برهم زنندگان قانون برخورد جدی می شود

*فراگیر شدن تذکر لسانی به کاهش آسیب های اجتماعی کمک می کند

*برخورد جدی با پدیده سگ گردانی در شاهین شهر/ بیش از ۲ هزار خودروی متخلف امنیت اخلاقی توقیف شده اند

*هیچ ماموری بدون شاکی خصوصی به منازل ورود نکرده است

*برخورد قاطع با متخلفان سگ گردانی در اماکن عمومی/ تکذیب ورود مامورین به منازل مردم در شاهین شهر

*باید برای آحاد مردم راه امر به معروف و نهی از منکر کردن مسئولان باز باشد

*کمبود قاضی و ازدیاد پرونده روند دادرسی را طولانی می کند

*رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید شاهین شهر و میمه معرفی شدند/ تصاویر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.