۱۲:۳۸ - دوشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۱

کشف ۲۹ دستگاه خودروی سرقتی طی یک ماه گذشته در شاهین شهر و میمه

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۱۰ سارق خودرو و کشف ۲۹ دستگاه خودروی سرقتی در طرح ها و عملیات‌های مختلف پلیس شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری ۱۰ سارق خودرو و کشف ۲۹ دستگاه خودروی سرقتی در طرح ها و عملیات‌های مختلف پلیس شهرستان طی یک ماه گذشته خبر داد و اظهار کرد: ماموران رده‌های مختلف انتظامی این فرماندهی طی یک ماه گذشته در نتیجه اجرای طرح های مختلف انتظامی، گشت زنی‌های هدفمند و رصد خودروهای مشکوک یا دارای پلاک مخدوش در نقاط مختلف شهرستان موفق به کشف ۲۹ دستگاه خودروی مسروقه شدند.

وی افزود: بسیاری از خودروهای کشف شده فوق الذکر با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی شهرستان کشف شده اند و در این رابطه تعداد ۱۰ سارق خودرو نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ ثابت راسخ خاطر نشان کرد: کشف این تعداد خودروی سرقتی در یک ماه بیانگر جدیدت پلیس شهرستان در کشف جرایم و استرداد اموال مسروقه به مالباختگان است، لذا می‌طلبد شهروندان عزیز نیز با رعایت نکات امنیتی و توصیه های پیشگیرانه در حفظ و نگهداری وسایل نقلیه خود کوشا باشند و پلیس را در امر پیشگیری از وقوع سرقت یاری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.