۱۰:۵۶ - یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه:

سرقت 30 میلیاردی 2 سارق سابقه دار در شاهین شهر

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگيري 2 سارق سابقه داری که 30ميليارد ريال از منازل شهروندان شاهين شهري سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ علي صادقي در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پي شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در شهرستان شاهین شهر مبنی بر سرقت پول، طلاجات و سکه از منازل آنها، موضوع شناسايي و دستگيري عامل یا عاملان اين سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از 2 دستگاه خودروي پژو 405 با پلاک هاي مسروقه اقدام به پرسه زني در محلات مختلف کرده و منازل مسکوني خالي از سکنه را شناسايي و در فرصتي مناسب وارد اين منازل شده و اقدام به سرقت زيور آلات و اموال با ارزش موجود در محل مي کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با جمع آوري سرنخ هاي موجود و انجام يک سري اقدامات علمی و تخصصی سرانجام 2سارق سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را شناسايي و در یکی از محله های شهر اصفهان دستگير کردند.

سرهنگ صادقي اظهار داشت: در بازرسي از مخفيگاه سارقان ضمن توقيف 2 دستگاه خودروي مورد استفاده در سرقت ها تعداد زيادي اموال مسروقه به ارزش يک ميليارد ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اشاره به اقرار متهمان به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهين شهر خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تمامي اموال سرقت شده توسط سارقان را 30 ميليارد ريال برآورد کردند.

وي با بیان اینکه متهمان براي انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحویل شدند اظهار داشت: با توجه به اینکه سارقان اموال مسروقه را به مالخران فروختند دستگیری این افراد نیز در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.