۱۵:۳۰ - پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳

در بخش میمه؛

هرگونه کشتار وذبح دامی فقط درکشتارگاه

مصوبه جلسه بازدید از کشتارگاه بخش میمه: در راستای حفظ سلامت جامعه و انجام ذبح شرعی و بهداشتی از هرگونه کشتار و ذبح دامی در محل قصابی‌های بخش میمه جلوگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا“، دکتر روستا مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان شاهین شهر و میمه به همراه مهندس قربانی کارشناس مسئول بهداشت محیط شبکه، دکتر حق شناس رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شاهین شهر و میمه، احمدجو بخشدار بخش میمه از کشتارگاه بخش میمه واقع در ابتدای جاده اذان-لایبید بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و کمبودهای این کشتارگاه قرار گرفتند.

درجریان این بازدید مقرر گردید :با توجه به واگذاری انشعاب آب کشتارگاه از طرف شرکت آبفا روستایی، پیمانکار مربوطه با همکاری شهرداری‌ها اقدام به لوله گذاری و انتقال آب از منبع ذخیره آب تا محل کشتارگاه نماید .

– با توجه به پتانسیل و ظرفیت کشتارگاه در صورت اعلام آمادگی سرمایه گذار بخش خصوصی جهت ادامه کار کشتارگاه با ظرفیت بیشتر و همچنین کار بسته بندی مواد غذایی جهت ارائه به بازار مصرف، مسئولین بخش میمه (بخشداری و شهرداری‌ها) مقدمات فعالیت بخش خصوصی را فراهم نمایند .

–  در راستای حفظ سلامت جامعه و انجام ذبح شرعی و بهداشتی ضمن اطلاع‌رسانی به اهالی بخش میمه از هرگونه کشتار و ذبح دامی در محل قصابی‌های بخش میمه جلوگیری می شود. که در صورت مشاهده و گزارش به شبکه بهداشت و شبکه دامپزشکی با فرد متخلف  برابر مقررات برخورد قانونی صورت می پذیرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.