۱۷:۰۰ - چهارشنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۰

روابط عمومی پیشگام کشور، نیافام را انتخاب کرد/ تجلیل وزیر جهادکشاورزی از روابط‌ عمومی دامپزشکی به عنوان روابط‌ عمومی پیشگام

روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور به دلیل کسب رتبه برتر در ۸ شاخه روابط‌عمومی به عنوان《روابط عمومی پیشگام》انتخاب و توسط وزیر جهادکشاورزی تجلیل شد.

به گزارش شاهین پرس؛  به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر کاظم خاوازی وزیر جهادکشاورزی، روز 27 اردیبهشت به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، از روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی کشور به دلیل کسب رتبه برتر در ۸ شاخه روابط‌عمومی به عنوان《روابط عمومی پیشگام》تجلیل کرد و با اهدای لوحی این موفقیت را که حاصل ارزیابی مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت جهادکشاورزی است، به دکتر فاطمه زارعان بنی اسدی رئیس روابط عمومی سازمان و همکاران وی تبریک گفت.

شرکت دانش‌بنیان خدمات انفورماتیک نیافام هم این موفقیت را به ریاست و تمامی همکاران روابط عمومی و فناوری اطلاعات سازمان دامپزشکی کشور تبریک گفته و باعث افتخار است که پورتال هوشمند سازمانی نیافام (اسپریت‌پورتال) انتخاب این مجموعه حرف ه­ای بوده است.

دعوت می کنیم که مصاحبه‌ جذاب و کاربردی با مهندس گردان از سازمان دامپزشکی کشوری را مطالعه نمایید تا بیشتر با مزایای یک پورتال قدرتمند و نقش آن در کسب موفقیت سازمانی آشنا شوید:

اولا که من از طرف خانواده نیافام خیلی تبریک میگم که سازمان دام پزشکی این مقام رو به عنوان روابط عمومی پیشگام کسب کرد حالا سوالی که داشتم این است که  بفرمایید اسپریت پورتال به عنوان ابزار تولید محتوا چگونه می تواند روابط عمومی سازمان را پیش ببرد و چگونه مورد استفاده قرار گرفته در کل دوست دارم که دقایقی را لطف بفرمایید درباره ارزیابی عملکرد این ابزار به عنوان آغاز بحث بفرمایید

مهندس گردان: به نام خدا من حمید گردان هستم رئیس قسمت سخت افزار سازمان دام پزشکی البته این افتخار رو داشتم که سال های قبل در روابط عمومی و قسمت تولید محتوای سازمان کار می کردم و با مقوله عکس، فیلم، خبر و تولید محتوای استاندارد برای پرتال کاملا آشنا هستم. دقیقا هوش مصنوعی که در کار استفاده شده شاید من در استانی که هستنم واقعا ندانم که چند تا شهرستان، چند تا آزمایشگاه در استان ما وجود دارد که مورد تایید سازمان دام پزشکی است خوب به راحتی مراجعه می کنم در اولین سرچ گوگلم بر اساس سئو خوبی که اسپریت پورتال شما داره به راحتی میتوانید اولین لینکی که بالا می آید به آن مقصدی که میخواهید برسید. این تجاربی که سازمان داشته و در ارتقاء پورتال بسیار موفق بودیم، منجر شد که روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور در چند تا وزارت خانه و در تمام شاخه ها بهترین باشد که دوستان هم خیلی زحمت کشیدن این طرف کار که قسمت فناوی بوده و پشت ان پورتال هوشمند سازمانی نیافام بوده قطعا چیزی که غیر قابل انکار است و خیلی ها هم نسبت به آن اذعان دارند این پورتال نسبت به پورتال های قبلی بسیار پیشرفت چشمگیری داشته است.

آریا صبوری: خیلی عالی ممنون در مورد استاندارد WCAG چه قدر برای سازمان دامپزشکی دسترس پذیری و رعایت یک استانداردی مثل WCAG که برای افراد کم توان هست در استفاده از یک پورتال اهمیت داشته و آیا نیافام توانسته در این زمینه خدمت مناسبی را به سازمان ارائه دهد؟

مهندس گردان: اتفاق دیگری که برای سازمان ما افتاده است، هم زمان با ارزیابی کل روابط عمومی های کشورمان، در ارزیابی دولت الکترونیک سازمان امور استخدامی و سازمان فناوری، که در حال حاضر هفتمین دوره برگزار شده است، در دوره ششم ما امتیازات کامل را در قسمت پورتال سازمان توانستیم کسب کنیم.

یک قابلیت خیلی خوب که فقط در پورتال نیافام هست و جای دیگری مشاهده نکردم، قابلیت تبدیل نوشتار به گفتار(TTS) است که خیلی مورد استقبال قرار گرفت و ما توانستیم امتیاز کامل دریافت کنیم و برای افرادی که کوررنگی دارند و نمیتوانند رنگ ها را تشخیص بدهند توانستیم امتیازات کامل در قسمت فناوری کسب کنیم.

در قسمت مشارکت ذی نفعان برای دستگاه های دولتی که مشتریان و مردم هستند و ذی النفعان خیلی وسیع تری دارند قسمت پشتیبانی چت آنلاین یا گفتگوی آنلاین داریم که در کمترین زمان میتوانند در صفحه مربوطه درخواست خود را ثبت کنند.

سیستم خیلی خوبی دیگری که ما توانستیم در پورتال استفاده کنیم سیستم شکایات است این اینتراکشن ها به صورت رفت برگشت بین سازمان ها و استان ها با گرافیت و دیزاین خیلی خوب طراحی شد و ما تمام استانداردهایی که برای ارزیابی نیاز داشتیم را، چون از قبل با شرکت نیافام وارد شدیم و دوستان زحمت کشیدن و وقت گذاشتن تقریبا بعد چند ماه تمام موارد امتیازات که توانستیم کسب کنیم که آن هم فکر می کنم تا چند روز آینده در خرداد ماه نتایج ارزیابی آن هم می آید که مطمئن هستم به لحاظ پورتال امتباز کامل رو می گیریم.

صبوری: خیلی عالی خیلی عالی انشاء الله که همیشه موفق باشید به نظر شما این سیستم پورتال هوشمند نیافام که به تازگی به قول معروف به آن مهاجرت کرده اید و در زمان نسبتا کوتاهی خیلی فعال شده است، آیا به نظر شما کاربرپسند و موثر است پیشنهادی دارید برای اینکه این نرم افزار اسپریت پورتال کاربر پسندتر شود و آیا ضعفی در آن مشاهده شده که بتوان رفع کرد و برای بهتر شدن پرتال ما را راهنمایی کند؟

گردان: قطعا شرکت نیافام و سایر شرکت ها به سمت بهبود حرکت می کنند ولی تجربه 13 ساله خودم با پورتال های مختلف ایرانی که همه هم از برندهای برتر بودند کار کردم و مدیر پورتال هاشان بودم به نوعی با تمام مشکلات آنها همیشه سر و کله می زدم. همیشه در پورتال های ایرانی که حالا خیلی از آنها بومی شده اند و فقط به نوعی کانورت شده و اینجا استفاده می شود، یکسری ضعف ها وجود دارد. واقعا نمی خوام حالا کسی که این مطلب رو مطالعه می کند جنبه تلقین داشته باشد مهندس با پورتال نیافام همه چیز کاملا متفاوت شده است، وقتی من در یک صفحه لاگین می کنم همان جا عکس و فیلم و صوت و هر آنچه که بخواهم در یک پنجره می توانم آپلود کنم که خیلی خیلی یوز فرندی و زمان من کاهش پیدا میکند و زمانی که بخواهم عکس و فیلمی را ادیت کنم همان جا این قابلیت را به من میدهد. قبلا بچه های روابط عمومی که فتوشاپ یا نرم افزارهای ویرایش و ادیت فیلم بلد نبودن واقعا معضل بود، ولی الان با این پورتال هوشمند نیافام واقعا ما به اینگونه نرم افزارها بی نیاز شده ایم.

این امکاناتی که نمی شود از آن چشم پوشی کرد، من فکر می کنم در بک گراند چون دارند از هوش مصنوعی استفاده می کنند روز به روز بهتر میشود و فکر میکنم در همین مدتی که ما از آن استفاده کردیم می بینیم روند آن بهبود پیدا کرده و متن ها را روان تر میخواند و آینده بهتری را می توان متصور شد یک قسمتی هم دوستان قول آن را به ما داده اند در دیتا ماینینگ و داده کاوی دیتا و اطلاعات هم به ما کمک کند و مطمئن هستم که آن قسمت هم در آینده نتایج خوبی می توانیم از آن انتظار داشته باشیم.

آریا صبوری: بسیار عالی، به عنوان سوال پایانی میخواستم بپرسم انتقاد و یا پیشنهادی از نرم افزار اسپریت پورتال دارید؟

مهندس گردان: ما موارد فنی را همیشه از طریق تیکت اعلام کردیم و در کمترین زمان هم برطرف شد و چیزی که معضل باشد واقعا ندیدم شاید روزهای اول اشکالاتی  وجود داشت ولی الان به صفر رسیده و با توجه به نیاز سازمان همه آنها مرتفع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.