۱۲:۰۴ - جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹

به مناسبت روز شهدا؛

مراسم بزرگداشت شهدا با کاشت نهال ایثار در شاهین شهر برگزار شد + تصاویر

به مناسبت روز شهدا، مراسم بزرگداشت شهدا با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهدا در گلزار شهدای شاهین شهر و کاشت نهال ایثار برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس؛ به مناسبت فرارسیدن 22 اسفند مراسم بزرگداشت شهدا، با حضور جمعی از ایثارگران و مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه، خانواده های معظم شهدا و اقشار مردم با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا در شاهین شهر بصورت محدود و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

عباس طاهریان در حاشیه مراسم گرامیداشت روز شهدا که در گلزار شهدای شاهین شهر برگزار شده بود در گفتگو با شاهین پرس اظهار کرد: روز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و تجدید میثاق با آرمان های کسانی است که رهنمودهای جاودانه امام خمینی(ره ) و آموزه‌های ارزشمند رهبر معظم انقلاب، را رسالت خطیر خود در پاسداری از عزت و سربلندی کشور دانسته و در این راه جان خود را فدا کرده اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: روز 22 اسفند فرصتی است تا ضمن گرامیداشت ایثارگری های شهدا و تکریم خانواده معظم شهدا، سیره و روش افتخارآمیز آنان، روحیه ایثار و شجاعت و پایمردی شهدا برای نسل جوان بازخوانی شود. چرا که آرامش، امنیت و پیشرفت های امروز کشور در عرصه های مختلف را مرهون جانفشانی و ایثارگری شهدای والامقام و صبر و بردباری خانواده های معظم شان هستیم.

وی افزود:  ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است که به عنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم رسمی کشور نامگذاری شده است.

طاهریان با اشاره به مراسم گرامیداشت روز شهدا و کاشت نهال ابراز کرد: مراسم گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا به منظور ادای احترام و زنده نگه داشتن یاد شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا، اجرای تئاتر خیابانی و گروه سرود توسط هنرمندان جوان و نوجوان و کاشت نهال برگزار شد که در طرح نهال ایثار، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تعداد هشت نهال با پلاک مخصوص به نام شهدا در فضای سبز گلزار شهدای شاهین شهر کاشته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.