۱۹:۳۶ - چهارشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۸

اینستاگرام صفحه بیمار پر روحیه مبتلا به «کرونا» در ایران را مسدود کرد! +عکس

پس از اقدام یک دانشجوی روزنامه نگاری مبتلا به کرونا به انتشار تصویری از خود و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه شخصی خود، اینستاگرام صفحه این شخص را مسدود کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ میثم سعیدی، دانشجویی است که به تازگی به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ او با انتشار تصویری از خود و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود همگان را به امید و حس سر زندگی دعوت می‌کند اما اینستاگرام در اقدامی عجیب صفحه این دانشجو را مسدود کرد.

به همین بهانه خبرنگار ما به سراغ او رفت و با او به گفت وگو نشست.
سعیدی علی رغم فضای ایجاد شده از سوی رسانه‌های معاند، ویروس کرونا را دردناک توصیف نمی‌کند و می‌گوید فقط چند روز باید استراحت کرد.
سعیدی به خبرنگار ما گفت: پس از مبتلا شدن بنده و سه نفر دیگر از دوستان به بیمارستان مسیح دانشوری رفتیم و حال دوستان هم مطلوب است.
او ادامه داد: تنها درمان یکی از دوستان زمان بیشتری طول کشیده است چرا که سن او کمی از ما بیشتر است.
این دانشجوی مبتلا به کرونا در ادامه این گفت وگو ابراز کرد: پس از مبتلا شدن به ویروس کرونا فهمیدیم که این ویروس با دیگر ویروس ها تفاوتی ندارد و تنها سرعت شیوع و انتقال آن بالاست.
سعیدی بیان کرد: پس از مبتلا شدن به این ویروس و پی بردن به عمق وجود آن، مصمم شدیم تا آن عکس سلفی را بگیریم و اینستاگرام نیز صفحه شخصی بنده را مسدود کرد. تنها بهانه این شبکه اجتماعی کم بودن طرفدارن بود و می شد گفت یک بهانه واهی بود.
وی ادامه داد: گویا داعشی های وطنی صفحه بنده را ریپورت کرده و بهانه ای واهی را به اینستاگرام دادند.
او تلاش برای ایجاد حس امید در جامعه را جهاد دانست و خاطرنشان کرد: در فضایی که مردم در بیمارستان از ترس مبتلا شدن به کرونا گریه می کردند جا داشت چنین حرکاتی را اجرا کنیم تا بگوییم این ویروس ترسی ندارد و مردم نگران نباشند.
وی گفت:علائم عمومی ابتلای به این ویروس همان تب شدید، فشار پایین و سرفه‌های مداوم است که باید مردم در این باره موارد بهداشتی رعایت کنند.
انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.