۱۵:۱۵ - جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

راه ملت ایران راه حضرت سیدالشهدا(ع) است

امام جمعه موقت شاهین شهر به دشمنان انقلاب اسلامی هشدار داد: مواظب قلم‌های لرزان و سخنان حاکی از ترس عده‌ای در داخل باشیم و به این عده محدود می‌گوییم راه ملت ایران راه حضرت سیدالشهدا(ع) است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، با بیان اینکه جبهه امروز نظام جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت با دشمنان همانند جبهه حق و باطل دوران قیام حضرت سیدالشهدا(ع) با لشگر یزید است، اظهارکرد: ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا را مصداق بارز یزید دوران است.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر با تاکید بر اینکه رئیس جمهور آمریکا برضد جبهه مقاومت دریمن، عراق، سوریه، افغانستان و کشورمان جنایت می‌کند خاطرنشان کرد: لشگر یزیدیان زمان ما به دنبال براندازی نظام هستند، و ما عاشورائیان تکلیف داریم در برابر ظالمان زمان حاضر مقاومت کنیم.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: دشمنان جنگ اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و با جنگ رسانه‌ای به دنبال مرعوب کردن نسل جوان می‌باشند اما باید بدانند در این جنگ ملت مقاوم ایران با ایستادگی و وحدت و رونق تولید داخلی رژیم آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی، عربی و عبری‌اش را شکست خواهد داد.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر تصریح کرد: ملت ایران هیچ‌گاه تن به ذلت نخواهد داد، چون فرهنگ عاشورا را انتخاب کرد و با شعار هیهات من الذله به مقابله‌ به‌ مثل با دشمنان آمده است.

وی هشدار داد: مواظب قلم‌های لرزان و سخنان حاکی از ترس عده‌ای در داخل باشیم و به این عده محدود می‌گوییم راه ملت ایران راه حضرت سیدالشهدا(ع) است.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: به‌ یقین نتیجه ثبات قدم و مقاومت در برابر دشمنان، عظمت و عزت شیعیان خواهد بود همان‌طور که رژیم کودک کش صهیونیستی در برابر حزب‌الله و حماس خوار و ذلیل‌ شده است.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر با اشاره به جنایت های آل سعود بر  علیه ملت مظلوم یمن خاطرنشان کرد: آل سعود خائن در یمن به طفل‌های شیرخواره هم رحم نمی‌کند و این جنایتکاران بقایای همان لشگر یزید هستند که هم چنان جنایت می‌کنند.

وی با تسلیت شهادت تعداد زیادی از هم‌وطنان در فاجعه خونین 17 شهریور سال 56 گفت: حضرت امام خمینی(ره) دراین‌باره فرمود ای‌کاش خمینی در کنار شما بود، شهدای 17 شهریور تکرار شهدای کربلا و جنایت‌کاران این فاجعه تکرار جبهه یزید بودند.

خطیب موقت نمازجمعه شاهین شهر ثبات قدم در راه دین را از نشانه‌های اهل تقوا بیان کرد و افزود: ملت ایران در این راه توانست در دوران دفاع مقدس به پیروزی برسد و در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان هم مردانه ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام محمدی اضافه کرد: از نشانه‌های دیگر اهل تقوا ایمان به‌روز قیامت است که اهل تقوا با مقاومت، صبر و مرگ باعزت، بهترین سرنوشت را در محضر پروردگار متعال برای خود رقم می‌زنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.