۱۵:۰۵ - جمعه ۰۸ شهریور ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر:

مسئولان مواظب شیطنت های آمریکا و برخی دولت های اروپایی باشند

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر گفت: مردم از مسئولان کشور انتظار دارند که از آمریکا و اروپا قطع امید کنند و مواظب شیطنت‌های دولت‌های اروپایی و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام محمدرضا محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهین شهر با بیان اینکه کلید حل مشکلات کشور در رونق تولیدات داخلی است نه در لندن و واشینگتن، اظهار کرد: مردم از مسئولان کشور انتظار دارند که از آمریکا و اروپا قطع امید کنند و مواظب شیطنت‌های دولت‌های اروپایی و آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر افزود: ملت ایران هرگز ظلم‌های دولت استعماری انگلیس را درسده گذشته علیه کشور فراموش نخواهند کرد و همواره شعارهای مرگ بر انگلیس و مرگ برآمریکارا در محکومیت جنایات دولت‌های این کشورها علیه کشورمان بر زبان خواهد آورد.

حجت‌الاسلام محمدی، با تاکید بر اینکه کشور ایران از قربانیان تروریسم در بین کشورهای دیگر است خاطرنشان کرد: غربی‌ها به‌ دروغ، جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می‌کنند درحالی‌ که یک سند معتبر در تائید ادعای خود ارائه نکردند.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین‌شهر با گرامیداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: مدیریت این دو شهید بزرگوار که مظهر تقوا، ساده زیستی، ولایت مداری و دشمن‌شناسی بودند باید الگوی همه مسئولان کشور باشد.

حجت‌الاسلام محمدی عزت و اقتدار کشور را به برکت تبعیت از فرهنگ حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بیان کرد و افزود: مردم باید شئونات ماه محرم را کامل رعایت کنند چون دشمنان از سستی برخی از افراد برای ضربه زدن به‌نظام جمهوری اسلامی و جامعه شیعه ایران سوءاستفاده می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که میز خطابه در اختیار دارند باید فرهنگ عاشورا را به‌خوبی تبیین کنند و به شبهات جوانان به‌ خوبی پاسخ دهند خاطرنشان کرد: ملاک عزاداری‌ها در ماه محرم حفظ جایگاه و عظمت قیام امام سوم شیعیان، رعایت کامل حلال‌ها و حرام‌ها و بیان فقه عاشورا برای عزاداران باشد.

امام‌جمعه موقت شاهین‌شهر از هیئت‌های مذهبی خواست اجازه ندهند القائات برخی از افراد که به دنبال تشکیل هیئت‌های سکولار و برگزاری عزاداری‌های شهادت حضرت امام حسین(ع) به‌دور از تبیین قیام و فرهنگ عاشورا هستند، شود.

خطیب موقت نماز جمعه یکی از مصادیق تقوا را محبت به اهل‌بیت (ع) و شرکت در عزاداری حضرت امام حسین(ع) و عمل به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و با بیان اینکه تذکر زبانی وظیفه همگانی در احیای این فریضه الهی است، تصریح کرد : پروردگار متعال در قیامت از همه انسان‌ها این پرسش را خواهد کرد که تا چه میزان به فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر در دنیا عمل کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.