۱۸:۳۱ - دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸

استاندار اصفهان:

مسئولان در جنگ اقتصادی، توقعات کاذب ایجاد نکنند

استاندار اصفهان گفت: در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران ، مسئولان درخواست‌های ناشدنی برای جلب رضایت مردم مطرح و توقعات کاذب ایجاد نکنند.

به گزارش شاهین پرس؛ عباس رضایی، عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید شهرستان شاهین‌شهر و میمه، اظهار کرد: در جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران، مسئولان درخواست‌های ناشدنی برای جلب رضایت مردم مطرح و توقعات کاذب ایجاد نکنند.

استاندار اصفهان، افزود: برخی افراد هنوز باور ندارند که در جنگ اقتصادی که آمریکا برضد دولت و ملت ایران شروع کرده است قرار داریم و با مطرح کردن درخواست‌هایی در ملت ایران توقعات کاذب ایجاد می‌کنند؛ این عده نمی‌دانند که اگر این خواسته‌های ناشدنی اجرایی نشود، مردم دلسرد می‌شوند و به نفع دشمن اقدام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خسارت‌های سیل فروردین امسال را کارشناسان بین 40 هزار تا 100 هزار میلیارد تومان برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: امسال دولت، با کمبود اعتبارات عمرانی مواجه است، لذا درخواست‌ها می‌بایست در حد توان دولت مطرح شود.

رضایی، ابراز کرد: در سالی که پایانش انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، مسئولان بخصوص فرمانداران باید فضای همدلی و وحدت را بیش از گذشته در بین مردم تقویت کنند و خدای‌ناکرده نباید مسائل نابجایی گفته شود.

وی به اسفندیارتاجمیری، سرپرست جدید فرمانداری شاهین‌شهر و میمه توصیه کرد: در سال رونق تولید، به موضوع اشتغال جوانان و فعالیت حداکثری واحدهای تولید و اشتغال آفرین در همه شهرک‌های صنعتی به‌ویژه شهرک صنعتی مورچه‌خورت توجه مضاعف کند.

استاندار اصفهان، ادامه داد: فرماندار جدید نگاه ویژه به خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران داشته باشد و تلاش کند که از توان مدیریتی بانوان در این شهرستان استفاده بیشتری داشته باشد.

وی فرماندار جدید را فردی، از بدنه وزارت کشور باتجربه کافی در مدیریت شهرستان نام برد و ساده زیستی، دفاع از محرومین، تقویت فضای همدلی بین اقشار جامعه و تکریم مردم را به ایشان یادآوری کرد.

عباس رضایی، بار دیگر شروع احداث خط راه‌آهن شهری در سال 98 را به مسئولان شهرستان شاهین‌شهر و میمه تذکر داد و این نوید را داد که استانداری اصفهان آمادگی حمایت تأمین ارزی از این طرح ریلی را با استفاده از سرمایه‌گذاری خارجی دارد.

خدمت گذاری به مردم از بالاترین عبادت‌ها است

حجه الاسلام مرتضی ملکیان، در ابتدای این مراسم، اظهار کرد: بر اساس روایاتی از معصومین (ع) خدمت گذاری به مردم از بالاترین عبادت‌هاست و مسئولان در نظام جمهوری اسلامی از این فرصت برای انباشت حسنات در کارنامه اعمال خود استفاده کنند.

امام جمعه شاهین شهر، افزود: ایمان به خدا و خدمت‌رسانی به مؤمنین دو موضوعی است که نزد پروردگار متعال، از بالاترین اعمال نیک محسوب می شود

وحدت و همدلی بین اقوام و مسئولان در شاهین‌شهر بی‌نظیر است

فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، نیز در این مراسم وحدت و همدلی بین اقوام و مسئولان را در شهرستان شاهین‌شهر و میمه بی‌نظیر توصیف کرد و اظهار کرد: در سایه این همدلی و همکاری جمعی طرح‌های بسیاری در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، ورزشی و عمران شهری در این شهرستان اجرا شده است.

علیرضا بصیری، از حمایت‌های حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان در دوران مسئولیت خود قدردانی کرد و افزود: در توسعه آبیاری نوین، اراضی کشاورزی در سطح 2 هزار و 400 هکتار میلیاردها تومان سرمایه‌گذاری دولتی و خصوصی انجام‌ شده است.

وی ادامه داد: در شش سال اخیر 20 هزار و 373 میلیارد ریال در تمامی بخش‌ها در شهرستان شاهین‌شهر و میمه سرمایه‌گذاری انجام شده است.

بصیری، صدور بیش از 8 هزار پروانه اصناف، شروع احداث طرح گردشگری مهستان نقش‌جهان با امکان 2 هزار شغل در چند سال آینده، ثبت جهانی دو قنات تاریخی مزدآباد و وزوان در بخش میمه، احداث 14باب مدرسه جدید، بهره‌برداری از 3 پاسگاه کلانتری جدید، افزایش هیئت‌های ورزشی و جمعیت ورزشکاران به 23 هزار نفر و تکمیل طرح مسکن مهر را از جمله اقدامات دولت در شش سال اخیر در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه نام برد.

به تعامل حداکثری اعتقاد کامل دارم

اسفندیار تاجمیری، سرپرست جدید فرمانداری شاهین‌شهر و میمه، با تاکید بر اینکه در پیش برد امور و خدمت‌رسانی بهتر به مردم به تعامل حداکثری اعتقاد کامل دارم، خاطرنشان کرد: در شرایطی که جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا به دنبال فشار حداکثری بخصوص در بخش اقتصادی است، از همکاری دلسوزانه همه مسئولان، اصحاب فکر و اندیشه و دلسوزان در پیشرفت این شهرستان استقبال می‌کنم.

مردم شاهین‌شهر در میزبانی شایسته از مهاجران سرآمد هستند

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه نیز مردم شاهین‌شهر را میزبانان شایسته از مهاجران دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: شهرستان شاهین‌شهر و میمه در دوران دفاع مقدس چه در پشتیبانی جبهه‌ها و چه با تقدیم صدها شهید، مجروح و ایثارگر، نقش بسزایی در پیروزی ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی صدام علیه کشورمان ایفا کرد.

اسماعیل فرهادی، اجرای طرح تصفیه پساب فاضلاب را در تمامی شهرهای این شهرستان، اختصاص بیشتر فضاهای فرهنگی و ورزشی به بانوان و شروع احداث خط راه‌آهن شهری شاهین‌شهر – اصفهان در سال 98 را به مردم شهرستان شاهین‌شهر و میمه نوید داد.

در مراسم تکریم و معارفه فرماندار پیشین و جدید، اسفندیارتاجمیری به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی و از خدمات حدود شش ساله علیرضا بصیری فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.