۰۹:۱۳ - سه شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه:

بیانیه گام دوم انقلاب؛ سند حرکت و چراغ راه آینده است

فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه، با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب حاوی نکات بسیار راهبردی و مهم در اداره امور است و وظایف و تکالیف مسئولان، نخبگان دانشگاهیان و عموم مردم را مشخص کرده است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب؛ سند حرکت و چراغ راه آینده است.

به گزارش شاهین پرس؛ علیرضا بصیری، در آخرین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهین‌شهر و میمه در سال جاری، با اشاره به آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: به حول و قوه الهی و علی رغم همه توطئه های دشمنان ایران اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی خود را سپری و وارد دهه پنجم انقلاب خود شد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه، با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب در خصوص «گام دوم انقلاب» گفت: بیانیه گام دوم انقلاب حاوی نکات بسیار راهبردی و مهم در اداره امور است و وظایف و تکالیف مسئولان، نخبگان دانشگاهیان و عموم مردم را مشخص کرده است و به عنوان یک سند و چراغ راه باید مورد توجه همگان قرار گرفته و به عنوان چشم انداز حرکت آینده نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در اولویت کاری مردم و مسئولان قرار بگیرد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور ابراز کرد: به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب «هدف دشمنان از جنگ اقتصادی، ایجاد نارضایتی و تبدیل آن به جنگ داخلی است.»،‌ و مردم ما ثابت کردند علی رغم همه مشکلات، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند پشت انقلاب را خالی کنند البته دولت نیز تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم به کار بسته است.

بصیری، با تبریک ایام ولادت حضرت علی(ع) و آغاز ایام البیض تصریح کرد:‌ «اعتکاف» از برکات و دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است و فرصت مناسبی برای انس با معبود و جلای روح و روان و از بهترین معروف ها است.

 وی در ادامه با اشاره به شب چهارشنبه‌ آخر سال اظهار کرد: مراسم چهارشنبه آخر سال یکی از سنت های ایرانیان از قبل بوده که متاسفانه بدلیل بعضی از رفتارها همه ساله مخاطراتی برای مردم ایجاد می شود، که لازم است برای بالابردن شور و نشاط اجتماعی، برنامه‌هایی در چارچوب موازین اسلامی و اجتماعی در نظر گرفته شود تا خدایی ناکرده مشکل و آسیبی برای مردم بویژه جوانان بوجود نیاید.

فرماندار شهرستان، افزود: متاسفانه در سالهای اخیر به جهت تبلیغات منفی رسانه های معاند، این مراسم که بخودی خود زمینه ساز شادی و نشاط در بین خانواده های ایرانی بود به انحراف کشیده شده و اکنون موجب ایجاد نوعی هراس در بین مردم شده است.

وی خطرات شب چهارشنبه آخر سال را ناشی از بی احتیاطی عده‌ای محدود دانست و افزود: دستگاه‌های فرهنگی با آموزش‌های صحیح و لازم به نوجوانان و جوانان، نباید اجازه دهند که این شب به یک خاطره تلخ تبدیل شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.