۱۵:۰۰ - جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷

امام جمعه موقت شاهین شهر:

ملت ایران تا آخرین قطره خون پای شعار هیهات منا الذله خود ایستاده و تن به تحقیر نخواهد داد

امام جمعه موقت شاهین شهر با اشاره به سخنان سخیف روشنفرنمایی که حل مشکل کشور را کنار آمدن با آمریکا دانسته بود و در لبیک به یاری رهبر انقلاب برای ایستادگی در برابر استکبار گفت: ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پای شعار هیهات منا الذله خود ایستاده است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدرضا محمدی، در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهین شهر، یکی از راه های اصول تقوا را نشستن در مکتب دعا دانست و با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) اظهار کرد: اگر می خواهیم معنویت در خانواده و جامعه حاکم شود باید دعا و توسل بخصوص توسل به حضرت سیدالشهدا(ع) با زیارت عاشورا داشته باشیم چراکه به فرموده ائمه معصومین(ع) دعا صلاح مومن و کلید بهشت است.

امام جمعه موقت شاهین شهر، با اشاره به هجرت و تبعید حضرت امام(ره) در 13 مهر سال 57 از عراق به پاریس گفت: امام(ره) در حالی که از مرزهای کشور خارج می شدند برای مردم ایران پیامی صادر کرده و فرمودند برای من مکان مهم نیست هرکجا باشم به فکر شما هستم و شما به مبارزه در برابر طاغوت ادامه دهید.

وی با تبریک روز نیروی انتظامی، تصریح کرد: گرچه کار پرسنل نیروی انتظامی بسیار سخت است اما باید مراقبت کنیم تا نیرویی سالم با انرژی و اقتدار در برابر تهدیدات و آسیب ها باشیم.

حجت الاسلام محمدی، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقدیر از کلیه نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در به نمایش گذاشتن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: همانگونه که دلاورمردان سپاه با اقتدار موشکی ضرب شستی به دشمنان نشان دادند، نیروهای مقتدر بسیج نیز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص) با حضور بازدارنده و شکننده خود اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته رهبر انقلاب در جمع بسیجیان، با تاکید بر تبیین و ابلاغ بیانات حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) به تک تک افراد جامعه، اظهار کرد: فضای ملتهب چند هفته اخیر بازار و افزایش بی رویه قیمتها موجب سردرگمی بسیاری از مردم جامعه شده بود که با تغییری که اتفاق افتاد، ملت ایران را به این باور رساند که افزایش قیمتها حباب و پوچ و ظاهر سازی بوده است.

خطیب موقت نماز جمعه شاهین شهر، با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی در تلاش برای القای این موضوع که جمهوری اسلامی ایران به بن بست رسیده و راهی جز تسلیم ندارد، به اظهارات سخیف فرد خائن روشنفکرنمایی که گفته بود اگر ارزانی و راحتی و رفاه می خواهید باید با آمریکا کنار بیایید اشاره کرد و در لبیک به یاری رهبر انقلاب برای ایستادگی در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: ملت ایران تا آخرین قطره خون خود پای شعار هیهات منا الذله خود ایستاده است.

وی به بخش دیگری از بیانات روز گذشته رهبر انقلاب خطاب به مسئولان برای استفاده از ظرفیتهای کشور، اشاره کرد و افزود: کشور ایران دارای ظرفیتهای باالفعل و بالقوه عظیمی است که مدیران و مستولان نظام باید تلاش کنند و نهایت بهره برداری و استفاده از این ظرفیبها را برای پیشرفت کشور داشته باشند.

حجت الاسلام محمدی، با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند ملتی که مقاومت چهل ساله خود را که دوست و دشمن آن را تحسین می کند، می خواهد جشن بگیرد را دشمن هنوز این ملت را نشناخته است، اظهار کرد: کشور ما واقعیت‌هایی دارد اما نه آن چیزی که دشمنان القا می کنند بلکه کشور ایران دارای ظرفیت‌های مادی و معنوی، تجربه های عظیم و وحدت و همدلی بین ملت است.

وی با اشاره به تلاش برخی از نمایندگان مجلس برای نصویب fatf، گفت: چرا برخی رهبر انقلاب می فرمایند قوانین ذلت بار را کنار بگذارید چرا دوباره و در دستور کار مجلس قرار می گیرد مگر از این قوانین ذلت باز امثال برجام و 2030 تاکنون چه سودی برده ایم که با عذر و بهانه های واهی به دنبال تصویب fatf هستید اما بدانید به فرموده رهبر معظم انقلاب ایبیانات رهبر انقلابن ملت تن به تحقیر نخواهد داد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.