۱۲:۲۰ - سه شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲

کشف دوربین مخفی در اتاق پرو زنانه

وقتی دوربین های شیطانی به شکار عفت و ناموس می پردازد!

چندی است که با هوشیاری مردم و اقدام به موقع پلیس اماکن در استان قم چند فروشگاه که اقدام به نصب دوربین مخفی در اتاق پرو لباس زنانه کرده بودند ، پلمپ شده و صاحبان آنها دستگیر و روانه زندان شده اند.

image11756     چندی است که با هوشیاری مردم و اقدام به موقع پلیس اماکن در استان قم چند فروشگاه که اقدام به نصب دوربین مخفی در اتاق پرو لباس زنانه کرده بودند ، پلمپ شده و صاحبان آنها دستگیر و روانه زندان شده اند.

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا به نقل از دانا، چندی پیش گزارش های متعددی مبنی بر وجود دوربین های مخفی در اتاق پروهای فروشگاه های لباس زنانه و مردانه در فضای مجازی منتشر  شد که با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد  که چند فروشگاه لباس فروشی زنانه در شهر قم اقدام به نصب دوربین های مخفی در اتاق پرو های خود کرده بودند که با هوشیاری مردم و اقدام به موقع پلیس اماکن استان قم این فروشگاه ها پلمپ شده و افراد مرتبط دستگیر و برایشان تشکیل پرونده شده است .
این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی افراد متاسفانه داغ است و فیلم های خصوصی افراد در شبکه های اجتماعی بیشترین مخاطب را برای خود دارد، بنابراین افرادی برای سودجویی و جذب مخاطب برای پروفایل ها و صفحه های خود در شبکه های اجتماعی دست به فیلم برداری از زندگی  خصوصی افراد می زنند.
یکی از کلیپ هایی که به صورت بلوتوثی هم در میان جوانان پخش شده مربوط به اتاق پرو لباس زنانه در قم است که متاسفانه در شبکه های اجتماعی فیلتر شده مخاطبان زیادی را برای خودش جذب کرده است.
این معضل اخلاقی و فرهنگی می طلبد که خانواده ها توجه خاصی به این قضیه داشته باشند و از خرید در فروشگاه هایی که در آنها سیستم های رایانه ای که اصلاً مرتبط با کار آنها نیست به شدت پرهیز کنند چرا که بر اساس گزارش های منتشر شده فروشگاه هایی که در آنها رایانه کشف شده  دوربین مخفی نیز در اتاق پرو آنها به طور کاملاً پنهان و غیرمحسوس وجود داشته که خوشبختانه آن ها کشف و ضبط شده اند .
لازم به ذکر است که این افراد شیطان صفت و مطیع هوای نفس ، با پُر رویی تمام هدف از این اقداماتشان را کنجکاوی و شناخت زنان عنوان کرده اند!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.