۱۴:۳۱ - جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

امام جمعه موقت شهر گز:

بخشی از مشکلات اقتصادی ناشی از بی توجهی به حقوق کار و کارگر است/ حرکتهای خزنده برعلیه ارزشهای اسلامی زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست

امام جمعه موقت شهر گز برخوار، بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از بی توجهی به حقوق کار و کارگر دانست و گفت: اگر به حقوق کارگر توجه شود او نیز با انگیزه و توان بیشتر کارو تلاش خواهد کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت الاسلام محمدعلی شریفیان، در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گز، با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد:مسئولانی که کارگرانی تحت مدیریت آنها فعالیت می کنند دو وظیفه اساسی و سنگین بر عهده دارند اول اینکه قبل از شروع کار میزان دستمزد با او طی شده باشد و دوم بر اساس روایات در اولین فرصت بعد از کار و قبل از خشک شدن عرق بدن کارگر حقوق او پرداخت شود.

امام جمعه موقت شهر گز برخوار, یکی از مشکلات در عرصه اقتصادی را بی توجهی به حقوق کارو کارگر دانست و افزود: اگر به حقوق کارگر توجه شود او نیز با انگیزه و توان بیشتر کارو تلاش خواهد کرد اما متاسفانه مشاهده می شود در برخی موارد حتی بعد از گذشت یکسال هم حقوق کارگر پرداخت نمی شود.

وی با اشاره به سالروز ولادت پر خیر و برکت حضرت ولی عصر(عج)، به نام روز جهانی مستضعفان، ابراز کرد: آیات و روایات متعددی وجود دارد که با ظهور حضرت مهدی(عج)، مستضعفان میراث دار حاکمیت بر زمین خواهند بود.

حجت الاسلام شریفیان، با بیان اینکه همه مسلمانان در عصر غیبت امام زمان(عج) وظایفی بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: روایت است که برترین اعمال در عصر غیبت، انتظار فرج امام زمان(عج) است، انتظاری که سازنده همراه با تعبد و زمینه سازی و آمادگی برای حاکمیت جهانی اسلام و صدقه دادن به نیابت از امام عصر(عج) باشد.

وی با اشاره به سالروز شهادت اندیشمند مسلمان استاد شهید مرتضی مطهری و با گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: شهید با وجود جایگاه رفیعی که دارد در قیامت مرتبه علما و دانشمندان بالاتر از شهدا است

خطیب موقت نماز جمعه شهر گز، به بیانات رهبر انقلاب در جمع کارکنان وزارت اطلاعات اشاره کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما امروز درگیر جنگ بزرگ و پیچیده در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی و… با دشمنان قرار داریم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به همه جوامع و کشورهای اسلامی تاکید کردند که جامعه ای اسلامی باید در بین جوامع بین المللی عزیز و عزتمند باشد خاطرنشان کرد: مسئولان باید بیش از پیش به مردم و وضعیت معیشتی مردم توجه کنند چراکه مردم ولی نعمت ما هستند و تنها خدمتگراز بودن در لفظ کافی نیست بلکه باید در عمل نیز دیده شود.

حجت الاسلام شریفیان با انتقاد از حرکت های خزنده و هجمه هایی که در روزهای اخیر بصورت علنی یا غیر علنی عمدی یا سهوی به ارزشهای دینی و اعتقادی وارد می شود تاکید کرد: آنچه که از اخبار و مشاهدات بدست می آید این است که دست های در پشت پرده این حرکت ها وجود دارد و این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

انهتی پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.