۲۲:۰۰ - یکشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۶

برای آنها که افتخارشان «ایران» است!

پویش ملی افتخارم ایران به همراه ۱۰ها جوایز ارزشمند کلید خورد +نحوه ثبت نام

پویش ملی افتخارم ایران برای همه کسانی که به ایرانی بودنشان افتخار می کنند راه اندازی شد. شرکت کنندگان می توانند علاوه بر آشنایی با افتخارات کشورشان از جوایز ارزشمندی هم برخودار شوند

به گزارش شاهین پرس؛ پویش ملی افتخارم ایران با شعار «برای آنها که افتخارشان ایران است» هم زمان با دهه مبارک فجر آغاز به کار کرد و تا ۲۰ اسفندماه ادامه دارد.

این پویش به همت سازمان فضای مجازی سراج و موسسه فرهنگی پارسا برگزار می شود و هدف خود را آشنایی مخاطبان با افتخارات کشور ایران می داند.

همه اقشار و سنین می توانند با ثبت نام در ربات تلگرامی پویش (https://t.me/Eftekharam_iran_bot) در کمتر از دو دقیقه، پوستر مورد علاقه خود را بسازند و عضو پویش شوند.

در اطلاعیه این پویش آمده است:

برای همه ایرانیان در هر کجای دنیا که باشند ایران یک افتخار است. افتخاری به بلندای تاریخ و به ارزش فرهنگ جهانی؛ افتخاری همراه با دانش و تکنولوژی روز و به خونگرمی مردمان سرزمین پارس.

پویش ملی افتخارم ایران برای همه ایرانیان است تا بگویند که به ایران خود افتخار می ورزند و امید دارند که ایرانی آبادتر و پویاتر را برای خود و فرزندانشان بسازند. شما هم می توانید با شرکت در این پویش ملی، علاوه بر حضوری سرافرازانه، در جوایز کم نظیر این پویش شریک شوید. شرکت در مسابقه و افزایش امتیاز را از دست ندهید!

جوایز متنوع جشنواره پویش افتخارم_ایران در پنج مرحله اهدا خواهد شد. هر شرکت کننده (بسته به زمان شرکت در پویش) می تواند در تمامی مراحل شرکت کند (پس دست بجنبانید!)

جوایز در دوره های اول تا چهارم، بر اساس قرعه کشی خواهد بود. اما برندگان خوشبخت و پرکار که جوایز ویژه مرحله پنجم را دریافت خواهند کرد به صورت قرعه کشی از میان «ده نفر اول» که بیشترین امتیاز را در کل دوره پویش کسب کرده اند انتخاب خواهند شد.

 

دوره زمان جایزه
دوره اول ۲۱ بهمن (شنبه) تا ۲۷ بهمن (جمعه) ۳ عدد کوادکوپتر (قرعه کشی)
دوره دوم ۲۸ بهمن (شنبه) تا ۴ اسفند  (جمعه) ۳ عدد اسکوتربرقی (قرعه کشی)
دوره سوم ۵ اسفند  (شنبه) تا ۱۱ اسفند (جمعه) ۳ عدد XBOX (قرعه کشی)
کل دوره ۱۸ بهمن تا ۱۸ اسفند ۲ عدد لپ تاپ (جایزه ویژه: قرعه کشی از بین ده نفر اول امتیاز کل دوره)

 


انتهای پیام/ ندای اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.