۱۵:۳۵ - شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶

با حضور 13 تیم شرکت کننده؛

مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی با قهرمانی تیم ازان به پایان رسید

کریمدوست رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی بخش میمه گفت: فینال مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی همزان با عید قربان در روستای ازان برگزار شد.

به گزارش شاهین پرس، محرم کریمدوست از برگزاری فینال مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی یادبود شهید محسن حججی همزمان با عید سعید قربان خبر داد و گفت: مسابقه فینال مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی یادبود شهید محسن حججی ساعت 22 روز جمعه دهم شهریورماه در محل زمین چمن مصنوعی روستای ازان برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی بخش میمه و مسئول برگزاری مسابقات افزود: سومین دوره مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی 13 تیم شرکت کرده بودند که در فینال مسابقات تیم های اسپادان گرگاب و دهیاری روستای ازان روبروی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان تیم دهیاری ازان مقام قهرمانی و تیم های اسپادان و باران ازان مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

مسئول برگزاری مسابقات، سطح کمی و کیفی برگزاری مسابقات را بسیار خوب ارزیابی کرد و ضمن ابراز امیدواری برای استمرار برگزاری چنین مسابقاتی از همه دست اندرکارانی که در برگزاری مسابقات حمایت و همکاری داشتند تشکر و قدردانی کرد.

فینال مسابقات فوتبال جام صلح و دوستی گرامیداشت شهید محسن حججی ساعت 22 روز گذشته در محل زمین چمن مصنوعی روستای ازان با حضور یعقوبی رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی شهرستان، رضایی رئیس هیئت فوتبال شهرستان، کاکلی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش میمه و مقصودی رئیس هیئت فوتبال بخش میمه و جمعی از علاقمندان فوتبال روستای ازان برگزار شد و در پایان از تیم های برتر مسابقات با اهدای جوایز از زحمات آنها قدردانی بعمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.