۱۸:۱۰ - چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۶

حاجی دلیگانی مطرح کرد؛

زمان بر شدن پیگیری پرونده تحصیلی حسین فریدون/برخی مخالف شفاف سازی در مسائلی که پیش می آید هستند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، با انتقاد از کمیسیون آموزش مجلس در خصوص زمان بر شدن پیگیری پرونده تحصیلی فریدون بیان داشت: کار کمیسیون آموزش در رسیدگی به این موضوع، تأیید و بررسی آن و همچنین تهیه گزارش زمان بر شده است.

به گزارش شاهین پرس، حسینعلی حاجی دلیگانی با انتقاد از کمیسیون آموزش مجلس در خصوص زمان بر شدن پیگیری پرونده تحصیلی فریدون بیان داشت: کار کمیسیون آموزش در رسیدگی به این موضوع، تأیید و بررسی آن و همچنین تهیه گزارش، زمان بر شده است.

وی ادامه داد: در برنامه بنده بود که اگر امروز میکروفون در دست بگیرم و فرصتی شود حتما این موضوع را تذکر بدهم.

دلیگانی افزود: به هر حال اگر فرصت دست بیاید هم به هیأت رئیسه مجلس و هم به دوستان در کمیسیون آموزش راجع به جذب آقای فریدون در دوره دکتری  تذکر خواهم داد که چرا گزارش این موضوع را کمیسیون تا الان نیاورده است وخیلی زمان بر شد.

این نماینده مجلس در رابطه با اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص تلاش نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در جلوگیری از انتشار جزئیات پرونده تحصیلی حسین فریدون اظهار داشت: این خبر را نشنیدم ولی به هر حال برخی مخالف شفاف سازی در مسائلی که پیش می آید هستند و این برای کشور مناسب نیست باید به سراغ شفاف سازی مسائل و برخورد از روی صداقت و راستی رفت.

وی درخصوص اینکه عدم انتشار گزارش درباره مدرک تحصیلی حسین فریدون به علت اثرات سوء آن بر رأی حسن روحانی در انتخابات است یا خیر، بیان کرد: خیلی از مسائل هست که میبینیم آنطور که باید انجام نمیشود و رسیدگی به آن تعلل می شود.

انتهای پیام/ دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.