۱۵:۰۰ - جمعه ۰۸ بهمن ۱۳۹۵

امام جمعه شهر وزوان:

تحقق اقتصاد مقاومتی چشم طمع دشمنان را کور خواهد کرد/ دهه فجر تبلور پیروزی خون بر شمشیر و اراده بر گلوله بود

حجت الاسلام زمانی امام جمعه شهر وزوان گفت: باید با هوشیاری و پشتکار در صحنه حضور داشته باشیم و شعار اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیده و به خودکفایی برسیم تا چشم طمع دشمنان از منابع کشور ما کور و ناامید شود.

به گزارش شاهین پرس، امام جمعه شهر وزوان در خطبه های نماز جمعه این هفته، با گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی گفت: ایجاد اختلاف بین مسلمانان، فراهم نمودن فساد و فحشا و اختلال در نظام اقتصادی کشورهای اسلامی بویژه کشورهای موثر در منطقه از جمله شیوه های استعمارگران و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام یدالله زمانی خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و اتحاد و هوشیاری همه اقشار مردم در برابر توطئه های دشمنان و حضور یکپارچه در صحنه های مهم انقلاب همواره از تاکیدات حضرت امام و رهبر معظم انقلاب است که موجب خنثی شدن نقشه دشمنان می شود.

وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی از دیرزمان با توطئه های سیاسی و اقتصادی در تلاش برای نفوذ در ارکان انقلاب بوده است، تصریح کرد: باید همواره با هوشیاری و پشتکار در صحنه حضور داشته باشیم و شعار اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیده و به خودکفایی برسیم تا چشم طمع دشمنان از منابع کشور ما کور و ناامید شود.

خطیب نماز جمعه شهر وزوان با تاکید بر داشتن وحدت امت اسلامی گفت: مهمترین وظیفه در شرایط کنونی داشتن وحدت، اتحاد و یکپارچگی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان است که با حضور در صحنه ها همه نقشه های دشمنان خنثی خواهد شد.

وی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی پس از سالها تبعید و شکنجه و زندان و آغاز دهه فجر که زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی بود گفت: برپایی جشن های دهه مبارک فجر در انتقال فرهنگ ایثار و انقلاب به نسل جوان می تواند بسیار موثر باشد.

امام جمعه شهر وزوان به دستگاهای متولی فرهنگی توصیه کرد تا با آمادگی کامل و برگزاری برنامه های متنوع و مفید در ایام الله دهه فجر پیام انقلاب را به نسل جوان انتقال دهند.

وی با یادآوری روزهای پرشور انقلاب خاطرنشان کرد: در چنین ایامی ملت ایران با ایمان و توکل به خداوند و اراده قوی در مقابل ظاغئتیان به میدان امده و تبلور و تجسم پیروزی خون بر شمشیر و اراده بر گلوله را به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیدند.

حجت الاسلام زمانی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی امسال پس از تحمل سختی های فراوان دشمن، سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و با آرمان های امام(ره)، انقلاب و شهدا تجدید پیمان می بندد که برای تداوم پیروزی انقلاب همواره در همه صحنه های انقلاب حضور پرشور داشته و پایبندی خود را به اثبات برساند.

وی با تبریک پیروزی ارتش و ملت سوریه و عراق در آزادسازی حلب و موصل گفت: پیام این پیروزی یعنی توانمندی نیروهای بومی در مبارزه با تروریسم، پایان حضور اشغالگران و ناتوانی ائتلاف به سرکردگی آمریکا است و باید امنیت به دست خود دولتها سپرده شود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.