۰۸:۳۰ - جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۲

حجة الاسام مرتضی آقا تهرانی نماینده تهرانی:

وحشت آمریکا و رژیم صهیونیستی از رهبر ایران

باید قدر نعمت ولایت را بدانیم چرا که آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست از مقام معظم رهبری، بچه‌های ولایتمدار و این مردم با بصیرت می‌ترسند.

images

 

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه“شاهین نا” به نقل ز فارس، حجةالاسلام مرتضی آقاتهرانی پنج‌شنبه‌شب در مسجد فاطمیه شاهین‌شهر با اشاره به آیاتی از سوره فجر تصریح کرد: ماجرای گوساله سامری که در قرآن ذکر شده است درسی است برای این‌ که بدانیم انسانی که زمانی در برابر ظلم و طاغوت قیام می‌کند ممکن است به بردگی طاغوت و استکبار در آید.

 

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی شاه از کشور خارج شد و رژیم طاغوت سرنگون شد اما عده‌ای مانند مجاهدین خلق که زمانی به مبارزه با رژیم شاه می‌پرداختند و به خدمت‌های بی‌دریغ شاه برای آمریکا معترض بودند به خاطر طمع و زیاده‌خواهی و برای کسب منافع به بردگی و خدمت به آمریکا پرداختند.

 

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خیانت کوفیان و حمایت نکردن آنها از امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) ابراز داشت: عده‌ای که در کنار پیامبر اسلام (ص) برای دفاع از اسلام با کفار مبارزه می‌کردند زمانی که جانشین برحق پیامبر را باید حمایت می‌کردند از این وظیفه شانه خالی کردند و به بهانه جدایی دین از سیاست به عبادت در گوشه مساجد پرداختند و با این کار لطمه‌های جبران ناپذیری به اسلام وارد کردند.

 

وی در ادامه افزود: اغتشاشات سال 78 را عده‌ای دامن زدند که زمانی جزء مبارزین انقلاب بودند و فتنه سال 88 که 9 ماه طول کشید نیز به علت خیانت برخی بود که هر دو از مبارزین انقلاب اسلامی بودند که به خاطر قدرت طلبی و زیاده خواهی به بندگی استکبار جهانی و آمریکا درآمدند.

 

آقاتهرانی شکل‌گیری تحریم‌ها را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: توان نظامی آمریکا نیز از قدیم وجود داشته است و این مسائل امروزه به وجود نیامده است و مشکل جدیدی نیست و اگر انسان درک کند که دنیا بازیچه‌ای است برای آخرت مغلوب این مسائل و مشکلات نمی‌شود و از قدرت نمایی‌ها و فشارهای استکبار هراسی به دل راه نمی‌دهد.

 

وی تصریح کرد: عده‌ای زمانی که به مشکلات مبتلا شوند و به اشخاص نیازمند گردند متواضع می‌شوند و زمانی که نیاز آنها برطرف می‌گردد و توانایی و قدرت به دست می‌آورند عصیانگر می‌شوند و طغیان می‌کنند و همین عصیانگری موجب نابودی آنها می‌گردد.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم خاطرنشان کرد: سیری ناپذیر بودن از صفات جهنمیان است و اشخاصی که مبتلا به حرص و طمع و زیاده خواهی شوند سرانجام به دوزخ روانه می‌گردند و سرآغاز و منشأ تمام زیاده خواهی‌ها و طمع ورزی‌ها گرایش به تجملات و تشریفات و غرق در مادیات و ظواهر دنیوی شدن است.

 

وی بهترین جایگاه در بهشت را هم‌نشینی و مصاحبت با بندگان خالص خدا ذکر کرد و گفت: نعمت‌های بهشتی از قبیل حوری العین و طعام و شراب بهشتی در درجات پایین‌تری از معاشرت با بندگان خداوند قرار دارد و این مسأله نشان از اهمیت بندگی خدا دارد و تبیین کننده جایگاه رفیع بندگی و خلوص نیت برای خداوند است.

 

آقاتهرانی ضمن تأکید بر خطرات و مضرات سوء استفاده از قدرت برای جامعه خاطر نشان کرد: کسی که از تربیت صحیح برخوردار نباشد و دارای درک و فهم ناقص باشد زمانی که به قدرتی دست پیدا کند و از نعمتی برخوردار شود از آن سوء استفاده می‌کند که نه تنها جامعه از این رفتار وی آسیب می‌بیند بلکه خود شخص نیز دچار مشکلات بسیاری می‌شود.

 

وی با اشاره به آسیب هایی که تجملات و تشریفات به زندگی انسان وارد می‌کند آن را مختل کننده زندگی توصیف کرد و افزود: انسان نباید فریب القاب و عناوینی که به او نسبت می‌دهند را بخورد و به خاطر قدرتی که به دست آورده حقیقت درونی و ذاتی خود را فراموش کند و دچار کبر و غرور گردد زیرا غرور و تکبر موجب تباهی او و از دست رفتن قدرت وی می‌شود.

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.