۰۹:۵۳ - سه شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت یوم الله 9 دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه ششمین سالگرد حماسه یوم الله 9 دی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: 9 دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی است.

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي با صدور بيانيه اي فرا رسيدن سالروز حماسه تاريخي و ماندگار يوم الله 9 دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت را گرامي داشت.

در اين بيانيه ضمن تبريک ميلاد فرخنده خاتم الانبياء حضرت محمد مصطفي(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)  آمده است: نهم دي، مظهر نفوذ ناپذيري ملت در برابر فتنه ي آمريکايي به عنوان شعار اصلي و محوري بزرگداشت حماسه نهم دي امسال است که اين مهم نيازمند کالبد شکافي دقيق و روايت گري صحيح از فتنه 88 همراه با بصيرت و فهم عميق به عنوان چراغ راه و انديشه هاي تابناک امام (ره) و آرمان هاي انقلاب اسلامي به عنوان نقشه راه و تبعيت از فرآمين مقام معظم رهبري به عنوان قطب نماي اين مسير لازم و ضروري است.
حماسه شکوهمند یوم الله نهم دی ‘مظهر نفوذ ناپذیر ایران در برابر فتنه آمریکایی’ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و از قدرت نرم و اقتدار بالای نظام اسلامی در مدیریت بحران ها و مقابله با جریانات نفوذ و توطئه و فتنه استکبار جهانی به سرکردکی آمریکا حکایت دارد.
دراین بیانیه با اشاره به اینکه حماسه مردم در 9 دی حاصل این پیام بود که امکان فروپاشی نظام واستحاله کشور از درون وجود ندارد آمده است: نمونه این پیام ها در هشت سال دفاع مقدس از سوی امت اسلامی ایران با این مضمون که امکان براندازی کشور از طریق جنگ نظامی وجود ندارد ، نیز به دشمن منتقل شده بود.
این بیانیه می افزاید بزرگداشت نهم دی متعلق به یک گروه و جریان خاص نیست. همچنان که خلق حماسه نهم دی 88 هم متعلق به هیچ گروه و جریان و تشکل وحزب خاصی نبوده و نیست ، اما برخی از معاندان و باقی مانده های جریان فتنه می خواهند فتنه 88 را در حد یک اختلاف و یا درگیری شخصی و حزبی و جناحی تنزل داده که این خود فتنه ای بزرگ و خیانتی بس بزرگتر است.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این بیانیه آورده است: نهم دی مقابله عاشوراییان با عاشورا ستیزان بود، یوم الله نهم دی ؛ تصور واقعی قدرت نظام جمهوری اسلامی و تصویری از سد نفوذ مقابل دشمن بود. در یوم الله 9 دی ؛ دست قدرت خدا در دفاع کامل از نظام و حریم ولایت بیرون آمده و انقلاب اسلامی را در مسیر خودش مستحکم تر از قبل قرار داد.
این بیانیه می افزاید در ششمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی ، عظمت آن حماسه عظیم و با شکوه بیش از پیش بر همگان آشکار شده و زوایای کمتر پیدای آن ، بیشتر مورد تحقیق ومداقه مورخان، محققان ، پژوهشگران وبررسی و کنکاش مردم بصیرتمند ایران قرار گرفته و بایستی به بازخوانی علل وعوامل ، زمینه ها، آثار و پیامدها و پیام های آن ، بیش از گذشته پرداخت تا روح آن حماسه برای همیشه در دلها و اذهان زنده و جاودان بماند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: آن حماسه عظیم و حضور ملی وحدت بخش و امید آفرین به فرموده مقام معظم رهبری ‘ مدظله العالی ‘ به درستی که تجلی قدرت الهی وروح حسین بن علی علیه السلام’ و دست خداوند بود که از قلوب با ایمان و اراده های راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ایران ظهور یافت تا بساط فتنه فتنه گران، آشوب طلبان و دشمنان عنود وحسود انقلاب را در هم پیچیده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملی مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.
این بیانیه می افزاید تحولات ناشی از این حضور مردم مقابل فتنه گران مانند انقلاب اسلامی تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان منحصر نشد و اثری بزرگ همچون بیداری اسلامی را رقم زد و از آن جمله ، منجر به تغییرات اساسی در موازنه قدرت در منطقه و جهان بعد از 9 دی به نفع نظام و کشور ایران شد.
این بیانیه می افزاید به درستی که پیام عاشورایی حماسه جاودان و ماندگار نهم دی ؛ تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی جهان را در نوردید و کشور و نظام را در مقابل تهدیدات پیش روی خود بیمه کرد؛ حماسه عاشورایی 9 دی ؛ پژواک رسای فریاد ‘ هیهات مناالذله ‘ امام حسین (ع) در کربلا بود که در آسمان ایران طنین انداز شد و تمامی مرزهای جغرافیایی و سیاسی و انسانی را در نوردید و پیام رسا و بزرگ انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند نظام، کشور و انقلاب را در مقابل مخاطره های پیش روی ، تهدیدات نرم و سخت و توطئه های شوم دشمنان صیانت و بیمه کرد.
این شورا در ادامه بیانیه خود ضمن بزرگداشت این روز تاریخی، تاریخ ساز و ماندگار و گرامیداشت شهدای بصیرت و شهدای مبارزه با فتنه می افزاید: زنده نگه داشتن این روز بزرگ، تاریخی و تاریخ ساز و بررسی ریشه ها، علل و عوامل، آثار، برکات، پیامدها و پیام های آن، خود نیز موجب نشر فرهنگ بصیرت افزایی و جلوگیری از جریانات نفوذ و رخنه در داخل کشور و نظام و بروز فتنه هایی از این دست در سالیان بعد خواهد شد، مردم بصیر و ولایت مدار از ایران اسلامی از فتنه پیچیده و توطئه خطرناک 1388 سربلند خارج شدند، اما بایستی بدانیم، فتنه و توطئه در مسیر انقلاب تمامی ندارد، تا این انقلاب در سایه ولایت فقیه و دین مبین اسلامی جلو می رود، دشمن برای آن توطئه چینی می کند و فتنه های بعدی متفاوت، پیچیده تر و به مراتب سخت تر است زیرا دشمن نیز از شکست های خود تجربه می گیرد و با شیوه های متفاوت و بازیگران جدید و هر روز در لباسی به میدان می آید.
در این بیانیه آمده است اگر مراقبت و ازفتنه ها درس گرفته نشود سرچشمه های فتنه قبلی، بازیگران ، ابزار و شیوه های آن شفاف نشود در درک فتنه های آینده دچار مشکل خواهیم شد و این نکته بسیار برای آینده و سلامت نظام و کشور مهم است که اگر از فتنه 88، حساسیت زدایی شود، دچار غفلت شده، در آینده در دام فتنه های به مرتب مهلک تر، پیچیده تر خواهیم افتاد.
از همین رو از نخبگان و فرهیختگان کشور و اصحاب رسانه ها و جراید، مسوولان مراکز و دستگاه های حاکمیتی ، فرهنگی، سیاسی و دینی، صاحبان بیان، قلم و تربیون انتظار می رود از فرصت نهم دی، به عنوان فرصتی طلایی برای بازخوانی وباز نشر حقایق فتنه 88 و حماسه 9 دی، روشنگری و بصیرت افزایی نسل جوان و آینده سازان کشور استفاده کرده و با وحدت و اتحاد و همدلی تحت لوای ولایت فقیه، آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی؛ براقتدار و قدرت نرم نظام و توان مبارزه با جریان های نفوذ بیش از پیش بیفرائیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.