۱۰:۰۸ - جمعه ۰۶ دی ۱۳۹۲

تودیع و معارفه مدیرعامل آتش نشانی شهرستان شاهین شهر و میمه

طی مراسمی و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان و پرسنل این سازمان اززحمات سرپرست سابق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تقدیر و طی حکمی مدیرعامل جدید سازمان آتش نشانی در محل دفتر مرکزی آتش نشانی معرفی گردید.

thumbnail67895

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” ، مهندس حمیدرضا مقدسی رئیس شورای اسلامی شهردر مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهین شهر، ضمن تقدیر از خدمات پرسنل آتش نشانی با اشاره به احادیث و روایات اظهار داشت:  آتش نشان فردی ایثارگر و از خود گذشته است که با به خطر انداختن جان خویش به نجات اعضای جامعه می پردازد، و چنین فردی قطعا درملکوت اعلی اجر و پاداش عظیمی خواهد داشت.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهرهمچنین افزود: انجام تغییرات مدیریتی دردستگاه های اجرایی را از نگاه توسعه ای و توجه به چرخش افکار برای مدیریت کارآمدتر امری لازم و ضروری دانست.

 دکتر ذاکری شهردار شاهین شهر با بیان اینکه ارزش و جایگاه سازمان آتش نشانی درایمنی جامعه شهری، بسیارمهم و ضروری می باشد، افزود : هیچ توسعه پایداری را نمی توان مستقر کرد مگر آنکه دامنه ایمنی و امنیت در آن لحاظ شده باشد.

وی افزود : بعضی مشاغل ساعات موظف ندارند و دارندگان آن حکایت رزمنده ای را دارند که همواره در سنگر خدمت حاضر است و ما به عنوان مسئول مدیریت شهری باید امکانات ویژه ای برای خدمت به آنان فراهم نماییم.

دکتر ذاکری اظهار امیدواری نمود که با همکاری و مشارکت کارکنان آتش نشانی شاهین شهر روزی فرا برسد که هیچ حادثه ای در آن رخ ندهد.و این امر مستلزم برنامه ریزی، آموزش و مدیریت اساسی است.

در ادامه حیدرعلی ربیعی، سرپرست سابق آتش نشانی شاهین شهر در سخنان کوتاهی از مجموعه کارکنان آتش نشانی، که در مدت5 ماه گذشته حداکثر همکاری را با وی داشته اند تشکر و برای مدیرعامل جدید آرزوی توفیق نمود.

درپایان عباس عبدالی مدیرعامل جدید این سازمان نیز ضمن تقدیر از اعتمادی که به ایشان شده آرزو کرد که بتواند درراستای اهداف و سیاست های سازمان خدمات ایمنی طبق منشوراخلاقی درجهت رضایت خداوند متعال و شهروندان گام های مؤثری بردارد .

 

 

 

همچنین بخوانید:

One Response to “تودیع و معارفه مدیرعامل آتش نشانی شهرستان شاهین شهر و میمه”

  1. عبدالی برای کار هایی که تو گز و در زمان حراستش انجام داده باید به خدا جواب پس بده.فقط سه ماه پراید را تحویل نداد که افتاده بود کنار شهرداری گز.بعد کارت سوختش را خالی تحویل داد.بیسم را که یک میلیون پولش بود با دعوا ازش گرفتیم! حالا می گه رضایت خداوند متعال!!!!!!می دونم که این نظر را تو سایت نمیزارین اما حداقل به گوش مقدسی و شهردار برسونین

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.