۱۰:۳۴ - چهارشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۲

کوچک‌زاده در نطق میان دستور:

روحانی پاسخ بی حرمتی هیات اروپایی را بدهد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه روحانی پاسخ بی حرمتی هیات اروپایی را بدهد گفت: نباید بگذاریم به مقدسات اسلامی در کشور توهین شود چرا که این توهین مقدمه آشوب در کشور خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان شاهین شهر و میمه “شاهین نا” به نقل  از خبرگزاری خانه ملت مهدی کوچک زاده در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 دی) با تقدیم نطق خود به شهدا و جانبازان بسیجی که در یوم الله 9 دی در برابر توطئه وطن فروشان فتنه گر، مردانه ایستادند، گفت: مردم یادمان نرود که روح‌الله فرمود برای بیدار بودن و مستقل بودن باید جورش را بکشی و می‌خواهی ذلیل باشی با آمریکا پیوند برقرار کن، تمام این حرفها تمام می‌شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دنبال این پیوندها یک ملت عقب مانده ضعیف خواهیم داشت، اما اگر ملتی بخواهد سربلند باشد و بخواهد ارزش داشته باشد نباید آن را با گرانی و تورم مقایسه کند.

49503_thum

وی افزود: امام (ره) در جای دیگری می‌فرمایند ما یک ملت ذلیل بودیم ولی ایران این ذلت را شست و عزت پیدا کرده، شرافت انسانی این نیست که انسان دستش را بر سینه بگذارد تا چند شاهی به او پول بدهند بلکه شرافت انسانی ایستادگی در برابر زور است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جوانان ما هم در مقابل زور ایستادند و فهمیدند که باید در مقابل زور بایستند تا نیازی به خارج نداشته باشند.

کوچک زاده گفت: امام می‌فرمایند که خطر آمریکا به حدی است که اگر کوچکترین غفلتی کنیم نابود می‌شویم، آقای روحانی شما که از همین تربیبون خطاب به قلدرها گفتید اگر پاسخ مناسب می‌خواهید با ملت ایران نه با زبان تحریم که با زبان تکریم سخن بگویید، اینکه رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را به غلط زیادی روی میز بودن همه گزینه‌ها تهدید کند زبان تکریم است.

وی افزود: آقای روحانی اینکه دولت آمریکا بر تحریم‌ها می افزاید زبان تکریم است؟ یا اینکه نمایندگان پارلمانی اروپا در معیت عجوزه‌‌ای بر سرزمین شهیدان دعوت شدند و اجازه دیدار با خائنان ملت را بیابند و به آنها جایزه بدهند و یا با مسئول محبوب شما آداب دیپلماتیک و یا حتی آداب انسانی را هم رعایت نکنند زبان تکریم است؟

این نماینده مجلس نهم توضیح داد: همین جا بنا به توصیه برخی اساتید دانشجویان و بسیجیان بیزاری اکید خودم را هم از توجیهاتی که برای سرپوش گذاشتن به این توهین در همین مجلس صورت گرفت و هم از توجیه گران در هر جایگاهی که هستند ابراز می‌دارم.

وی افزود: آقای روحانی می‌خواهم که پاسخ این بی حرمتی ها را شخصا بدهید چرا که اثبات شده وزیر خارجه شما از انجام چنین اموری ناتوان است.

کوچک‌زاده ادامه داد: به قول وزیر علوم دولت یازدهم در کمیسیون آموزش تشنج و آشوب برای دولت شما سم مهلک است، من اضافه می‌کنم که آشوب برای کل نظام اسلامی مضر است، از همین رو می‌خواهم به بهانه سریع القلم کردن ممنوع القلم‌ها مقدسات دینی و انقلابی و اسلامی را که نان شرق می‌خورند و خدمت غرب می‌کنند با بازی‌های به اصطلاح روشنفکرانه خود مورد هتک حرمت قرار دهند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: این بی حرمتی‌ها می‌تواند مقدمه سوء استفاده برای آشوب و تشنج شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.