۱۶:۰۶ - پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴

مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی؛

ازدواج سفید ازدواج نیست؛ یک رابطه نامشروع است

معاونت خواهران بسیج دانشجویی گفت: در ازدواج‌ سفید خانواده شکل اساسی خود را از دست داده و دچار آسیب می‌شود. البته ازدواج سفید غلط است، چون اصلا بحث ازدواج نیست؛ بلکه یک رابطه نامشروع است.

به گزارش پایگاه خبری”شاهین نا” روح‌افزا مسئول معاونت خواهران بسیج دانشجویی؛ دیروز در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد در جمع دانشجویان این دانشگاه در جلسه «بررسی حق گمشده زن» به آسیب‌های یک جامعه تنوع طلب پرداخت و گفت: در جامعه‌ای که تنوع طلبی زیاد است ازدواج دچار رکود می‌شود، نظام خانوادگی از هم می‌پاشد، سن ازدواج بالا و آمار طلاق افزایش می‌یابد.

وی افزود: در این جامعه دختران شانس کمتری برای ازدواج می‌یابند، در آماری از سازمان بین‌الملل در کشور آمریکا بیش از  ۵۶میلیون فرد بالغ مجرد مانده‌اند.

استاد دانشگاه منچستر با بیان این مطلب که امروز در غرب شاهد ازدواج سفید هستیم، بیان داشت: در این‌گونه ازدواج‌ها خانواده شکل اساسی خود را از دست داده  و دچار آسیب می‌شود.

وی اضافه کرد: البته ازدواج سفید غلط می‌باشد چون اصلا بحث ازدواج نیست بلکه یک رابطه نامشروع است، کلمه سفید یک اسم حساب شده است برای اینکه طوری جلوه دهند که انسان مثبت و راحت زندگی کند؛ در واقع این ازدواج سیاه است.

روح افزا با اشاره به این مطلب که رقابت جنسی در یک جامعه بی‌حجاب وتنوع طلب بالاست، گفت: جنس زن زیبا است و نیاز عاطفه‌ای و جاذبه‌ای دارد در جامعه‌ای که حجاب و عفاف نباشد زن نیازهای خود را از راه نادرست جستجو می‌کند در صورتی که باید در چارچوب خانواده و در کنار همسر خود به دنبال نیاز خود باشد.

وی در ادامه به مشکلات زندگی تنوع طلب اشاره کرد و گفت: چون این زندگی بر پایه‌ای عاطفه نیست زن و مرد مانند یک موش آزمایشگاهی می‌مانند که باید یکدیگر را تست کنند و دائما تلاش دارند که خود را به یکدیگر اثبات کنند.

استاد دانشگاه تصریح کرد: گاهی در کشورهای غربی شاهد آن هستیم که زن و مردی۱۵ سال با یکدیگر ارتباط دارند ولی هنوز نتوانسته‌اند اطمینان یکدیگر را جلب کنند.

روح افزار با تاکید بر اهمیت ازدواج گفت: در جامعه تنوع طلب زنان موفق نمی‌شوند که ازدواج کنند، در صورتی که هر زنی دوست دارد که تشکیل خانواده بدهد و همچنین در این جامعه دختران شانس کمتری برای ازدواج می‌یابند که باعث می‌شود آنان آسیب‌پذیرتر شوند.

وی ادامه داد: از مصداق‌هایی که باعث ایجاد آسیب‌های روحی وروانی در زنان شود همین دوستی دختران وپسران با یکدیگر است که در اینگونه دوستی‌ها دروغ‌های زیادی به یکدیگر می‌گویند.

این استاد دانشگاه با بیان این نکته که در اینگونه دوستی‌ها زن ضربه عاطفی می‌خورد؛ اما چیزی که بیشتر او را آزار می‌دهد بازی است که خورده، گفت: حق واقعی زن در دنیا عفاف اوست که متاسفانه این حق امروز گمشده است، مردم غرب، انسان‌های خوبی هستند؛ اما مشکل آنان نداشتن عفت است.

وی در پایان گفت: در جامعه تنوع طلب میزان تحریکات بالا می‌رود و این باعث می‌شود که زندگی از دست زن و مرد خارج شود.

منبع:راه دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.