۱۷:۰۰ - یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳

به مناسبت روز جهانی آب‌

نشست علمی مدیریت بحران آب و آینده‌پژوهی ‌در اصفهان ‌برگزار می‌شود

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه اصفهان گفت:‌ نشست علمی مدیریت بحران آب و آینده‌پژوهی در 17 اردیبهشت ماه 94 در اصفهان و پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری “شاهین نا” امیر محمودزاده افزود: با توجه به چالش‌های موجود در زمینه آب در دنیا و نیز کشور ایران و به خصوص استان اصفهان، روز جهانی آب امسال از اهمیت دو چندان برخوردار است.

وی ادامه داد: بر آن شدیم تا با برگزاری مسابقه فراخوان ایده‌ها و طرح‌ها و پیام‌ها و نیز عکس‌ها و تصاویر، کاریکاتور و مقالات با نگاهی کاربردی و خلاق به ایجاد راه‌کارهای عملی و خلاقانه برای مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح برای برون‌رفت و حل این مشکل و چالش مهم با نگاهی کاربردی و خلاقانه و با تکیه بر آینده‌پژوهی بپردازیم.

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه همچنین با اشاره به برگزاری نشست علمی مدیریت بحران آب و آینده‌پژوهی که در 17 اردیبهشت ماه 94 در اصفهان و پژوهشگاه شاخص‌پژوه برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نشست نیز سعی داریم به راه‌کارهای عملیاتی جهت برون‌رفت از بحران آب جهانی و منطقه‌ای برسیم.

وی اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه همایش‌ها در پایگاه اینترنتی پژوهشگاه شاخص‌پژوه به آدرس www.bpshakhespajouh.ac.ir مراجعه کنند.

 

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.