۱۷:۰۳ - جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۳

امام جمعه شاهین شهر:

اصل فتنه 88 زیر سر بیگانگان بود/ آتش فتنه را مردم با بصیرت خاموش کردند

حجت الاسلام ملکیان فتنه سال 88 را امتحانی دانست که بصیرت مردم باعث سربلندی آنان در این امتحان شد.

به گزارش پایگاه خبری“شاهین نا“ امام جمعه شاهین شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، و تبریک حلول ماه ربیع الاول در خطبه اول با اشاره به سیره و روش زندگی حضرت امام حسن عسکری علیه السلام برخی نکات تربیتی اخلاقی در خصوص سبک زندگی اسلامی را به نماز گزاران متذکر شد.

حجت الاسلام ملکیان در خطبه دوم از هیئات مذهبی که طی مدت دو ماه محرم و صفر با اقامه مجلس عزاداری و سخنرانی در جوار قبور شهدای گمنام شاهین شهر که موجب رونق برنامه های فرهنگی مذهبی شدند قدردانی کرد.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه فتنه سال 88 را امتحانی دانست که بصیرت مردم باعث سربلندی آنان در این امتحان شد.

وی بصیرت ملت ایران را عامل پیروز و سربلندی در آزمون های سخت تاریخ کشور دانست و گفت: همین بصیرت مردم بود که در ادوار گذشته موجب سقوط و نابودی رزیم پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه شاهین شهر افزود: در روز نهم دی ماه سال 88 بعد از فتنه پیچیده که قریب به 8 ماه به طول انجامید و کشور دچار آن بود مردم با بصیرت، در حرکتی خود جوش و حماسی با حضور به موقع موجب برچیده شدن فتنه ای که برخی از سران آن روزی جزو یاران انقلاب بودند، شد.

ملکیان اضافه کرد: برخی از یاران انقلاب در این آزمون رد شدند و برخی با نقابی که بر چهره گذاشته بودند قصد داشتند شیرینی و حلاوت حضور 80 درصدی مردم پس از 30 سال در انتخابات را با حمایت دشمنان قسم خورده به کام مردم تلخ کنند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه گفت: رسانه های بیگانه در آن زمان طوری عمل کردند که انسان بدون شک می فهمید اصل فتنه زیر سر آنان است.

وی افزود: فتنه گران کار را به جایی رساندند که پرچم امام حسین علیه السلام را به آتش کشیدند و عکس امام(ره) را پاره کردند و موجب جریحه دار شدن قلوب ملت ایران شدند این موقع بود که مردم با حضور حماسی خود آتش فتنه را برای همیشه خاموش کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.