۰۹:۱۵ - جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۲

رزمایش گردانهای واکنش سریع محرم 2

رزمایش گردانهای بیت المقدس در دو منطقه و در دومرحله به صورت متمرکز برگزار گردید.

DSC035201

 

رزمایش گردانهای بیت المقدس در دو منطقه و در دومرحله به صورت متمرکز برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه خبری شاهین نا، سرهنگ علی رجبی فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه، در گفتگویی با بیان اینکه دشمنان همواره در کمین این انقلاب هستند و چشم طمع به این سررمین داشته و دارند، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی دست دشمنان و ایادی آنان از این مرز و بوم کوتاه شد. ولی همیشه در اندیشه ضربه زدن به این انقلاب هستند که با وجود جوانان دلیر و ولایتمدار کشور اسلامی ناکام مانده اند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه در حاشیه برگزاری رزمایش واکنش سریع گردانهای عاشورا افزود: رزمایش گردانهای بیت المقدس که به منظور بالا بردن توان نیروهای رزمی در منطقه شاهین شهر طی دو روز پنجشنبه و جمعه در اردوگاه قدس شاهین شهر با حضور 2 گردان که بالغ بر500 نفرمی باشند به صورت متمرکز برگزار شده است.

وی افزود: در این رزمایش نیروهای بسیجی گردانهای عاشورا با لبیک به فرامین رهبری و با عظمی راسخ در این رزمایش شرکت کرده اند و آماده دفاع از کوی و برزن هستند تا هیچگاه دشمنان طمع این سرزمین را در سر نداشته باشند.

سرهنگ رجبی افزود: در این رزمایش نیروهای شرکت کننده پس ازگذراندن آموزش های لازم، تاکتیکهای نظامی از قبیل: دفاع از کوی و برزن، رزمایش پدافندغیرعامل جهت حفاظت از مراکز مهم و حساس، رزم شبانه، آموزش کمین و ضد کمین و… را تمرین کردند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.