۱۶:۴۰ - جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

اسماعیل فرهادی رئیس شورای شهر

ترویج ورزشهای عمومی و توجه به سلامت مردم از مطالبات شورای شهر

شورای اسلامی شهر تعهد ساخت 3 ورزشگاه را در دستور کار دارد که توسط شهرداری در حال ساخت است و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

به گزارش  پایگاه خبری شاهین نا؛ با همکاری اداره ورزش و امور جوانان ، باشگاه ملی پوشان شاهین شهر و هیات والیبال و ورزشگاه گلدیس همایش بزرگ پیاده رویی صبح روز جمعه  با حضور مردم ورزش دوست شاهین شهر برگزار گردید.

اسماعیل فرهادی رئیس شورای شهرستان و عضو شورای اسلامی شاهین شهر درهمایش بزرگ پیاده رویی گفت : ترویج ورزشهای عمومی و توجه به سلامت مردم از مطالبات شورای شهر است .

وی افزود : سازمان رفاهی ظرف سالهای گذشته زحمات زیادی در تعمیم ورزش شاهین شهر متحمل شده که جای تقدیر دارد .

اسماعیل فرهادی همچنین اضافه کرد : هر چقدر این برنامه ها توسعه یابد از هزینه درمانی شهر کاسته خواهد شد و در نتیجه به نقطه ایده آل که همان شهر سالم است نزدیکتر خواهیم شد .

رئیس شورای شهرستان خطاب به شرکت کنندگان گفت : بگذارید فرزندانتان تا آنجا که می توانند ورزش کنند و به ورزشگاههای بیایند زیرا این کودکان و جوانان ، مردان فردای شهر خواهند بود و باید سلامت آنان را تضمین کرد

وی تاکید کرد : علاقه به ورزش در شاهین شهر نهادینه شده و حضور 17 هزار ورزشکار در این شهر موید این علاقمندی است .

رئیس شورای شهرستان همچنین گفت : شورای اسلامی شهر تعهد ساخت 3 ورزشگاه را در دستور کار دارد که توسط شهرداری در حال ساخت است و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

این همایش که با حضور 4 هزار نفری مردم از سه راه فردوسی آغاز و به دانشگاه مالک اشتر ختم شد 6 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات ، دهها دوچرخه و جوایز نفیس بقید قرعه بین شرکت کنندگان توزیع شد .

2

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.