۱۴:۳۷ - دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه خبر داد؛

دستگیری سوداگران مرگ با 4 کیلو مواد مخدر در شهرستان شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 2 فروشنده مواد مخدر در پوشش سوپرمارکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به فروش مواد افیونی به رانندگان خودروهای عبوری می‌کردند خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ سرهنگ بهزاد ثابت راسخ از دستگیری عاملان فروش مواد افیونی به رانندگان خودروهای عبوری خبر داد و اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشراف اطلاعاتی خود 2 فروشنده حرفه‌ای مواد افیونی را که در پوشش مغازه سوپرمارکت در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام به توزیع مواد مخدر به رانندگان خودروهای عبوری می کردند را شناسایی و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: ماموران انتظامی پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این افراد با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه هر دو متهم را دستگیر کردند.
وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مغازه متهمان حدوداً ۴ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش که در بسته های کوچک، بسته‌بندی و آماده فروش بودند کشف و ضبط شد.

سرهنگ ثابت راسخ در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در مقابله با سوداگران مرگ و توزیع کنندگان مواد مخدر از شهروندان خواست اخبار خود را در خصوص فروشندگان و توزیع کنندگان مواد افیونی در سطح محلات با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پس از بررسی نسبت به دستگیری آنها اقدام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.