۰۹:۴۵ - شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

دسیسه 30 ساله دشمن برای کنترل جمعیت در ایران

دشمن از سه، چهار دهه قبل با هدف تسلط بر کشور ما توطئه‌ای برای کاهش جمعیت ایران به اجرا درآورده است که از فرهنگ سازی جایگزینی فرزندان در خانواده با حیوانات خانوادگی از طریق کارتون‌ها تا قتل عام جنین‌ها را شامل می‌شود و آگاه سازی نسبت به این مسأله اولین قدم برای استفاده از فرصت چهار، پنج ساله کشور ما برای فرار از بحرانی است که دشمن ما را برای سوق دادن به سمت آن هدایت می‌کرد.

به گزارش شاهین پرس؛ اهمیت تاریخ بارها و بارها در کلام ائمه اطهار -علیهم السّلام- و بزرگان ایران و جهان بیان شده است؛ تاریخی که مدرِّس است و عبرت آموز. یکی از عبرت‌هایی که با مطالعه تاریخ می‌توان به آن دست یافت، برنامه ریزی بلند مدت دشمنان اسلام و لشکریان شیطان است و برنامه‌هایی است که آن‌ها برای نتیجه گرفتن در چند دهه آینده یا حتی صده‌های آینده به اجرا در می‌آورند؛ چیزی که به غیر از سیره امامان شیعه، کمتر در جبهه اسلام ناب دیده می‌شود.

*برنامه‌ریزی بلند مدت دشمن برای دسیسه در جهان و ایران

خاطرات سفیر برتانیا در مورد واکنش این روباه پیر به طب ایرانی زمانی که متوجه می‌شوند مردم ایران به واسطه عمل به دستورات این طب همچون حجامت بسیاری از بیماری‌ها همچون فلج مادرزاد را ندارند و تلاش برای تربیت یک نیروی نفوذی و انتصاب وی به عنوان وزیر بهداشت وقت با هدف منکوب کردن طب ایرانی و جایگزین کردن طب نوین تاریخ و روایت یکی از این دسیسه‌های بلند مدت دشمنان ایران و اسلام ناب است.

دو دهه تحت نظر گرفتن محمدرضا پهلوی، تربیت وی و فرستادن افرادی برای نزدیک شدن و نفوذ در شخصیت ولیعهد شاه ایران، دیگر نقشه بلند مدت دشمن برای اعمال قدرت در ایران به واسطه شخص اول مملکت و چپاول و غارت سرمایه‌های این کشور و استفاده از موقعیت ژئوپولتیک کشور ما برای نیل به اهداف خود است.

نمونه اقدامات این چنینی مستکبران جهان در مورد کشورهای دیگر نیز دیده می‌شود که از آن جمله می‌توان تلاش برای تغییرات ژنتیکی مردم افغانستان و تسلط بر این کشور از طریق علم پزشکی که اشاره‌ای به این موضوع در کتاب «نه»، اثر فاخر محمدرضا حدادپور جهرمی، آمده است،  را نام برد.

مهمتر از همه این‌ها، باقدمت‌ترین نقشه بلند مدت دشمن را می‌توان در انجمن‌های فراماسونری که ادامه اندیشه کابالای صهیونیستی بوده و طی قرون متمادی با یک پیوستگی نسل به نسل درصدد تصرف جهان و عملیاتی نمودن برنامه‌ها و اهداف خود بوده است، نام برد.

*جنگ جمعیتی با ایران

اما بررسی دقیقتر مسائل ایران نشان می‌دهد هم اکنون کشور ما درگیر یک دسیسه  بلند دشمن برای جمعیت است. در دهه 70 شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» یکی از برجسته‌ترین شعارها در کشور ما قرار گرفت و تمام توان همه دستگاه‌های دولتی برای القای این مفهوم به مردم و گسترش این شعار به کار بسته شد تا جایی که روستا و شهری نمانده بود که بر در و دیوار آن این شعار مشاهده نشود و یا این که حتی بر روی کالاهایی تولیدی غذایی این شعار را درج می‌کردند.

اما ابعاد این نقشه که شکی در مغرضانه بودن آن با توجه به وجوه پیوسته مختلفی که دارد وجود ندارد، بسیار گسترده‌تر از این صحبت‌ها است.

قتل عام سالانه هزاران جنین که به اذعان متفکران اسلامی دارای روح بوده و قتل آن‌ها مصداق قتل نفس است به بهانه غربالگری کودکان مبتلا به سندروم داون، دستورالعمل وزارت بهداشت برای تشویق مادران بعد از یک یا دو بار بارداری برای بستن لوله‌های رحمی و فالوپ توسط بهورزان و پرستاران، محدودیت نفرات خانوار در توزیع کوپن در دهه هفتاد، تلاش برای جایگزین کردن حیوانات خانگی به جای فرزندان در خانواده‌ها با فرهنگ سازی از طریق انیمیشن ها از دهه هفتاد به بعد، تلاش برای معرفی جایگزین‌های دیگر برای خانواده همچون خانواده‌های هم‌جنس گرا و LGBTها که این موضوع نیز هم اکنون برای کودکان با تولید کارتون‌هایی که مفهوم خانواده را برهم زده است مانند کارتون‌هایی که در آن یک موش عاشق یک خرگوش می‌شود و از این قبیل در حال فرهنگ سازی است و سایر مواردی که بنیان خانواده را نشانه گرفته و با هدف از بین بردن خانواده به ویژه در کشورهای موسوم به جهان سوم و به ویژه ملت‌های تهدید کننده استکبار و طاغوت همچون ایران اسلامی یا آذربایجان دنبال می‌شود، نشان می‌دهد که یک دسیسه و توطئه بلند مدت برای کاهش جمعیت در این کشورها در حال پیگیری است.

*سوابق جنگ جمعیتی در ایران و جهان

نمونه این اتفاق اما در همین تاریخ معاصر ایران وجود داشته است اما به واسطه تلاش دشمن برای از بین بردن سوابق سیاهش و جنایاتش در قبال مردم دیگر کشورها، تا همین چند سال پیش هیچ جا سخنی از آن گفته نشده و در کتب تاریخی به آن اشاره چندانی نشده بود.

موضوع قحطی ساختگی توسط انگلیس‌ها و کشتار حدود نیمی از جمعیت ایران، برهه غم انگیزی از تاریخ ایران است که در آن جا نیز دشمن تلاش کرده بود با تهدید نسل و کاهش جمعیت ایران زمینه تسلط بر کشور ما را هم برای چپاول راحت‌تر آن و هم برای استفاده از موقعیت ژئوپولتیک کشورمان فراهم کند.

اما از چند سال قبل این دسیسه دشمن با روشنگری‌های کارشناسان و دلسوزان برملا شده است و تلاش شده با وضع قوانینی در حمایت از خانواده و فرزندآوری در ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سه دهه غفلت از این دسیسه بلند مدت دشمن جبران شود.

کارشناسان معتقدند برای نجات کشور از بحرانی که طی این سی سال برای آن نقشه کشیده شده است یعنی «سیاه چاله پیری جمعیت» که ایران را به نابودی کشانده و دیگر ملتی برای دفاع از خود و مقابله با استکبار باقی نخواهد گذاشت فرصت چندانی باقی نمانده و چیزی در حدود چهار الی پنج سال زمان باقی است و باید این زمان را دریافت و لحظه‌ای را برای روشنگری، آگاه سازی دیگران و اقدام برای فرزندآوری و گسترش خانواده‌ها از دست نداد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.