۰۹:۳۷ - دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱

رقابت 4 هزار داوطلب کنکور سراسری در شهرستان شاهین شهر و میمه/ تصاویر

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر گفت: 4 هزار داوطلب کنکور سراسری شهرستان شاهین شهر و میمه از هشتم لغایت یازدهم تیر ماه در آزمون گروه های آزمایشی هنر، علوم تجربی، علوم انسانی و زبانهای خارجی شرکت کردند.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از برگزاری کنکور سراسری با 4 هزار داوطلب در شهرستان شاهین شهر و میمه خبر داد و اظهار کرد: این رویداد علمی از هشتم لغایت یازدهم تیر ماه با دو حوزه جداگانه خواهران و برادران در گروههای آزمایشی هنر ۳۵۴ نفر، علوم تجربی ۴۰۰ نفر، علوم انسانی ۴۰۵ نفر و زبانهای خارجی ۴۳۱ نفر برگزار شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر با بیان اینکه این دانشگاه پذیرای ۱۶۰۰ نفر از داوطلبان کنکور سراسری بود افزود: در برگزاری آزمون سراسری، دانشگاه پیام نور شاهین شهر به عنوان حوزه اصلی شهرستان و مجری برگزاری آزمون دارای مخزن اصلی بود و دانشگاه آزاد و اداره آموزش و پرورش نیز به عنوان مخزن های فرعی با دانشگاه همکاری داشتند.

وی ادامه داد: بمنظور تامین امنیت، نظم و سلامت داوطلبان و پیشگیری از حوادث غیر مترقبه، علاوه بر نماینده سازمان سنجش، نیروی انتظامی، آتش نشانی، شبکه بهداشت، اورژانس، ادارات مخابرات، آب، برق و گاز نیز همکاری و تعاملی مطلوب با دانشگاه در اجرای کنکور سراسری داشتند.

ابراهیمی ضمن تقدیر از کلیه عوامل و عناصر، نماینده سازمان سنجش و ارگانها و نهادهایی که در برگزاری آزمونها همکاری موثر با مرکز داشتند پیرامون کنکور سراسری اظهار کرد: پیشرفت علمی کشور مرهون تلاش اقشار دانشگاهی و جوانان میهن اسلامی است که انگیزه والای آنان پشتوانه اعتلا و اقتدار علمی در حرکت بسوی افق تابناک آینده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز شاهین شهر با بیان اینکه امیدواریم جوانان و دانشجویان کشور با عزم جدی و ایمان راسخ در جهت نیل به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و تلاش جهاد گونه در عرصه های علمی و فناوری حضوری اثر بخش توام با افتخار آفرینی داشته باشند، افزود: بسیار خرسندیم که در برگزاری کنکور سراسری امسال نیز به رسالت بزرگ خود در این رویداد علمی به نحو شایسته انجام وظیفه نموده ایم.

طی برگزاری این آزمونها علاوه بر استقرار باجه رفع نقص و باجه امانات اقداماتی مانند نصب بنر تبلیغ پذیرش دانشجو بدون آزمون، تهیه و توزیع بروشور رشته و مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور و اخذ مشخصات فردی و شماره های تماس داوطلبان نیز انجام گردید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.