۱۴:۴۵ - سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

به مناسبت دهه فجر برگزار شد؛

افتتاح نمایشگاه و فروشگاه بزرگ صنایع دستی بانوان شاهین شهری/ تصاویر

به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه و فروشگاه بزرگ صنایع دستی بانوان هنرمند شاهین شهری با ۵۰ غرفه شامل چرم، زیورآلات، سفالگری، قالیبافی، میناکاری، عروسک‌سازی، منبت‌کاری و … در تالار شیخ بهایی افتتاح شد.

به گزارش شاهین پرس؛ به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه و فروشگاه بزرگ صنایع دستی بانوان هنرمند شاهین شهری با ۵۰ غرفه شامل چرم، زیورآلات، سفالگری، قالیبافی، میناکاری، عروسک‌سازی، منبت‌کاری و … در تالار شیخ بهایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

سهیلا نجفی مدیر فرهنگسرای خانواده با بیان اینکه نمایشگاه صنابع دستی با هدف ترویج، نمایش و تقویت بنیه اقتصادی زنان سرپرست خانواده برگزار شده است اظهار کرد: این نمایشگاه همه ساله در ایام الله دهه فجر برپا می شد در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود امسال مجدد به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله دهه‌ فجر در تالار شیخ بهایی شاهین شهر برگزار شده است.

وی افزود: این نمایشگاه و فروشگاه با ۵۰ غرفه و حدود ۴۵ شرکت کننده همانند سایر نمایشگاه‌ها در شرایط رقابتی و بازبینی کامل آثار شامل چرم‌دوزی، سفالگری، میناکاری، فیروزه‌کوبی، قلم زنی، عروسک سازی، منبت کاری، قالیبافی، زیورآلات، بافتنی و … برگزار شده و تا 22 بهمن برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.