۰۹:۳۰ - یکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰

ترویج مکتب حاج قاسم، ترویج مکتب امام حسین(ع)/ دشمن نگران تکثیر و تداوم راه حاج قاسم سلیمانی است

امروز حدود دو سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و هنوز هم دشمن از نام حاج قاسم وحشت دارد و این دشمنی همچنان ادامه دارد و هر پستی که با این شهید عزیز مرتبط باشد بلافاصله حذف شده و در صورت تکرار آن پست؛ اخطار حذف شدن کل پیج را به مخاطبین می دهد! گویی خیال می کنند با حذف نام سردار می توانند یاد عزیز او را از دلها هم بیرون کنند زهی خیال باطل!

به گزارش شاهین پرس؛ سردار حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه سیزدهم دی ماه سال 98 در حمله بالگردهای ارتش آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد به شهادت رسید. این غم جانسوز نه تنها ملت ایران را بلکه کل جهان را متاثر کرد. سردار آن مرد خدایی برای همه عزیز و دوست داشتنی بود، بس که مهربان و مردم دار بود، دلیر مردی که مامور خدا شده بود تا مردم مظلوم و ستمدیده را از چنگال اشرار و ستمکاران نجات دهد چندین کشور با فرماندهی شیطان بزرگ آمریکا داعش را درست کردند و با کلی پول و تجهیزات و امکانات فرستادند به جان مردم عراق و سوریه خیلی ها را کشتند و آواره کردند.

اما سردار رفت و با بسیج کردن همه نیروها جلوی آنها ایستاد و شکست‌شان داد. وقتی نقشه دشمن نقش بر آب شد شیطان بزرگ تصمیم گرفت حاج قاسم را ترور کند تا بتواند بدون مزاحمت منابع این کشورها را غارت کند که در نهایت صبح روز جمعه سیزدهم دی سال 1398 مردم به محض اینکه پلک های خود را گشودند با خبر شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مواجهه شدند و ناباورانه با چشمان اشکبار و دلهای شکسته صفحه تلویزیون و صفحات شبکه های اجتماعی را بالا و پایین می کردند بلکه خبری از نادرست بودن خبر شهادت پیدا کنند همه نگران بودند چگونه ممکن است دشمن توانسته باشد به سردار آسیبی برساند در میدان جنگ که همیشه بازنده بودند.

ناتوانی دشمنان در قبول شکست در برابر تفکر جهادی حاج قاسم سلیمانی

در مدت زمان کوتاهی همه شبکه های اجتماعی مملو از تصاویر، فیلم و نام حاج قاسم شد محتوای همه یک چیز بود ابراز خشم و نفرت عمومی از اقدام ناجوانمردانه و تروریستی دشمن و تبریک شهادت. دشمن که جرات و توان رو در رو شدن با سپهبد حاج قاسم سلیمانی را نداشت به خیال اینکه می تواند با حذف فیزیکی سردار نفس راحت بکشد نیمه شب و دزدانه با بالگرد در نزدیکی فرودگاه بین المللی بغداد خودرو حامل سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان را مورد اصابت قرار داده بود اما بازهم شکست خوردند چون همه دنیا علیه آنها به خشم آمده بودند و اقدام کوردلانه آنها را محکوم می کردند.

اینبار نوبت مدیران شبکه های اجتماعی بود که به میدان بیایند و جلوی خشم مردم بایستند وقتی ناتوانی خود را دیدند با این پیغام که پست شما با قوانین ما سازگار نیست صفحات شبکه های اجتماعی را مسدود یا محدود کردند اینها همان کسانی بودند که شبانه روز شعار حمایت از آزادی بیان سر می دادند و مدعی بودند که هدف اصلی این پلتفرم آزادی بیان است اما گویی این فقط شعار دروغین بیش نبوده پشت پرده چیز دیگری است. البته این اقدام مدیر اینستاگرام و توییتر مسبوق به سابقه است چندین بار قبل از شهادت سردار سلیمانی صفحه منتسب به ایشان و شخصیت ها و مسئولان عالی رتبه را مسدود کرده بودند.

* جبهه استکبار بعد از دوسال همچنان از نام شهید سلیمانی در وحشت است 

سیاست اینستاگرام در مخالف با انتشار و ترویج مکتب دلیر مردی مجاهد در حالی است که در به انحراف کشاندن فکر جوانان، در ترویج بی بند و باری، ترویج خشونت، استفاده ابزاری از کودکان، فروش اسلحه، حیوان آزاری و بسیاری موارد دیگر که خلاف شئون اخلاق و انسانیت است و سعی در به انحطاط و فروپاشی اساس خانواده ها دارند، نه تنها هیچ محدودیتی و قوانین دست و پاگیری ندارد بلکه به صفحاتی که چنین فعالیت هایی داشته باشند امتیازهای ویژه ای هم می دهد.

امروز حدود دو سال از شهادت سردار سلیمانی می گذرد و هنوز هم دشمن از نام حاج قاسم وحشت دارد و این دشمنی همچنان ادامه دارد و هر پستی که با این شهید عزیز مرتبط باشد بلافاصله حذف شده و در صورت تکرار آن پست؛ اخطار حذف شدن کل پیج را به مخاطبین می دهد! گویی خیال می کنند با حذف نام سردار می توانند یاد عزیز او را از دلها هم بیرون کنند زهی خیال باطل!

رهبر معظم انقلاب فرمودند به این شهید عزیز به چشم فقط یک شهید نگاه نکنید شهید سلیمانی یک مکتب است. این مکتب تا همیشه جاری و پویا خواهد ماند و الگوی نسلها خواهد شد راه یافتگان به این مکتب راه رستگاری را خواهند پیمود چرا که در این مکتب هر آنچه که وجود دارد رنگ خدایی دارد و ترس از غیر خدا بی معنا است که نوجوان شهید علی لندی نمونه بارز این مکتب است که جان شیرین خود را برای نجات دو هموطن به خطر انداخت و با آن جثه کوچک خود ققنوس وار به دل آتش زد و آسمانی شد.

* دشمن نگران تکثیر و تداوم راه حاج قاسم سلیمانی است

جبهه استکبار هم از همین نگران است نگران الگو شدن و پرورش یافتن هزاران سلیمانی دیگر آنها دشمنی و مخالفت مبنایی و آشکار با تفکر انقلاب اسلامی دارند به همین خاطر هر پستی که مربوط به مکتب فکری حاج قاسم باشد را بلافاصله حذف کرده و به ادمین و مخاطبان اخطار می دهد در صورت تکرار پیج مورد نظر از دسترس خارج خواهد شد در مخالفت جبهه باطل با اندیشه اسلامی هیچ کدام از پلتفرم ها اعم از اینستاگرام، توییتر، تلگرام یا واتساپ و… تفاوتی با هم ندارند کسانی که در گذشته باید در زمینه فضای مجازی اقدامی مفید و موثر انجام می دادند و کوتاهی کردند در پیشگاه خدا مسئول و مدیون هستند.

* ترویج مکتب حاج قاسم ترویج مکتب امام حسین(ع) است

حجت الاسلام سید مهدی شاهمیری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ با بیان اینکه سیاست های اینستاگرام با مبنا و خط فکری حاج قاسم در تضاد است اظهار کرد: تفکر حاج قاسم تفکری جهادی است که جز خدا از کسی ترس ندارد و حاضر است همه هستی خود را در راه اهداف و آرمانهای الهی تقدیم کند.

استاد حوزه علمیه اهل البیت(ع) شاهین شهر با تاکید بر اینکه در مکتب شهید سلیمانی ترس از غیر خدا وجود ندارد خاطرنشان کرد: ترویج مکتب حاج قاسم ترویج مکتب امام حسین(ع) است کسی که از بطن مردم بالا آمده و در اوج مسئولیت توانسته نفس خود را کنترل کند بدون اینکه از رانتی یا چیزی مشابهه استفاده کرده باشد.

* حتی عکس و فیلم شهید سلیمانی هم قدرت ایجاد انگیزه در افراد دارد

وی در خصوص ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی و معرفی الگویی برجسته برای تربیت نسل های آینده ابراز کرد: ترویج مکتب حاج قاسم صد درصد ضرورت دارد لازم نیست کسی فریاد بزند که من پیرو حاج قاسم هستم حتی عکس و فیلم شهید سلیمانی هم این قدرت را دارد که در دیگران انگیزه ایجاد کرده و فکرشان همانند حاج قاسم شود.

* خط فکری و مکتب حاج قاسم با مبنای اعتقادی مدیران شبکه های اجتماعی در تضاد است

این فعال فضای مجازی علت دشمنی مدیران شبکه های اجتماعی با فرمانده شهید سپاه قدس را تضاد مبنای فکری آنها دانست و افزود: در حالی که شهید سلیمانی کسی بود که شبانه روز خود را وقف خدمت به مردم کرده بود ولی در اعتقاد جبهه باطل استکبار حاج قاسم را تروریست می دانستند چون منافع آنها را به خطر انداخته بود به همین دلیل موتورهای جستجو را به کلید واژه هایی مرتبط با حاج قاسم حساس کرده اند تا پست های مرتبط بلافاصله شناسایی و حذف شوند.

وی افزود: به تعبیر بزرگان یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، یاد کردن از شهید سلیمانی مخاطبین و افراد را به او نزدیک می کند همانگونه که ما تصاویر حضرت امام(ره) را در محل کار و منازل خود نصب می کنیم یعنی اینکه ما مکتب ایشان را قبول داریم.

* انتخاب نوع پروفایل معرف اعتقاد و مبنای فکری افراد است

این فعال فضای مجازی با بیان اینکه انتخاب نوع پروفایل معرف اعتقاد و مبنای فکری افراد است خاطرنشان کرد: شاید همین پست گذاشتن ساده به نظر برسد ولی مطالب و مفاهیم زیادی به همراه دارد به اعتقاد بنده مسدود شدن صفحه به خاطر پست گذاشتن و یاد کردن از شهید سلیمانی ارزش دارد و نباید خسته و دلسرد شد باید بر عقیده خود استوار و پافشاری کرد و مجدد صفحات جدید ایجاد کرد البته ما همیشه باید نهال هایی داشته باشیم تا اگر درختی قطع شد بلافاصله آن نهال را پرورش بدهیم.

وی در ادامه چند راهکار برای جلوگیری از مسدود شدن یا حذف شدن پست های مرتبط با حاج قاسم برای مخاطبین ارائه داد و گفت: می توان در اینستاگرام با دور زدن قوانینش فعالیت کرد اینستاگرام برای حذف پست و مسدود کردن صفحات به زحمت و دردسر می افتد کار آسانی نیست چون باید هزینه کند و از بین این همه مخاطب بگردد و صفحاتی که به گفته خودش قوانین را نقض کرده را شناسایی و پست مورد نظر را حذف کند همین رصد کردن یعنی دردسر ایجاد شدن برای اینستاگرام پس نباید خسته و دلسرد شد.

حجت الاسلام شاهمیری افزود: شبکه های اجتماعی فقط اینستاگرام نیست در سایر پلتفروم ها می توان راحت فعالیت کرد. حتما نیاز نیست پستی به اشتراک گذاشت استوری گذاشتن هم خیلی موثر است یا تغییر پروفایل هم کمتر از پست گذاشتن نیست. عکس نوشت هایی از صحبت های ایشان تولید کرد و به اشتراک گذاشت، هنگام کپشن نوشتن نام حاج قاسم را مقطع نوشت.

همه این اقدامات استکبار نه تنها ذره ای از علاقه مردم ایران به سردار خود کم نکرده بلکه اکنون این فرزند انقلاب را به محبوب دل همه مستضعفین جهان تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.