۱۸:۱۵ - دوشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۰

برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه های شستشویی بپردازیم که در ماشین تمامی ماشین های لباسشویی یکسان می باشند در ادامه به معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی می پردازیم.

به گزارش شاهین پرس؛ امروزه در تمامی ماشین های لباسشویی، برنامه های شستشوی مختلف و متفاوتی وجود دارد که بسیاری از کاربران در زمان خرید با آنها آشنایی ندارند، از همین رو معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی از جمله مواردی می باشد که مصرف کنندگان در مورد آن سوالات بسیاری دارند، چنانچه این موضوع برای شما هم ایجاد علامت سوال کرده است در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا همه موارد برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی را همراه شما به زیر ذره بین ببریم.

آموزش کار با برنامه های ماشین لباسشویی

معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

کارایی برنامه شستشوی dark wash در ماشین لباسشویی

معرفی برنامه شستشوی intensive در ماشین لباسشویی

کارایی برنامه شستشوی sport wear در ماشین لباسشویی

کارایی برنامه شستشوی duvet در لباسشویی

معرفی برنامه شستشوی sensitive در ماشین لباسشویی

کارکرد برنامه شستشوی mix در ماشین لباسشویی چیست؟

برنامه شستشوی quick wash در ماشین لباسشویی چه کارایی دارد؟

برنامه night wash یا cotton چه عملکردی در ماشین لباسشویی دارد؟

معرفی برنامه شستشوی curtains در ماشین لباسشویی

نحوه تنظیم دور خشک کن در ماشین لباسشویی

* آموزش کار با برنامه های ماشین لباسشویی

البسه و هر پراچه دیگری که در منازل استفاده می شود از جنس های یکسانی برخوردار نیستند و جنس هر یک از آن ها با دیگری متفاوت می باشد، اگر قرار باشد که برای هر نوع پارچه از یک نوع برنامه شستشو استفاده کنیم به قطع با مشکل در لباس ها مواجه خواهیم شد، دقیقا همین مسئله اهمیت کارایی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی را برای ما نمایان می کند.

  • توجه داشته باشید که در زمان انتخاب برنامه شستشوی در ماشین لباسشویی خود ابتدا باید به جنس لباس یا پارچه مورد نظر خود توجه وییژه داشته باشید، و متناسب با جنس پارچه برنامه شستشوی خود را انتخاب کنید.
  • برای مثال به طور مشخص میان برنامه شستشوی البسه ورزشی با پرده تقاوت زیادی وجود دارد.
  • اگر احتمال می دهید که یکی از البسه شما رنگ بدهد بهتر است تا دمای آب را پایین بیاورید.
  • با توجه به میزان کثیفی لباس ها باید اقدام به مشخص کردن مدت زمان شستشو و دور موتور نمایید.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی های حایر و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر در شرق تهران استفاده کنید.

* معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی

اصلی ترین چیزی که مصرف کنندگان در زمان استفاده از لباسشویی جدید خود مطرح می کند معرفی برنامه های شستشو ماشین لباسشویی می باشد، روی ماشین لباسشویی دکمه های مختلفی موجود می باشد که هر کدام از آن ها به معنای یک برنامه شستشو می باشند، در ادامه به صورت تحت الفظی به بررسی هر کدام از این دکمه ها خواهیم پراخت:

برنامه شستشوی ماشین لباسشویی معنی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی
dark wash شستشوی لباس های تیره
intensive چرک گیری لباس های روزمره
sport wear برنامه شستشوی البسه ورزشی
duvet برنامه شستشوی البسه مخمل
sensitive شستشوی ضد حساسیت
mix شستشوی البسه با رنگ ها و جنس های مختلف
quick wash برنامه شستشوی سریع
night wash یا cotton شستشوی لباس های نخی
curtains برنامه ضد چروک و مناسب برای شستشوی پرده

* کارایی برنامه شستشوی dark wash در ماشین لباسشویی

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی برنامه های شستشویی بپردازیم که در ماشین تمامی ماشین های لباسشویی یکسان می باشند، برنامه dark wash یکی از این برنامه ها می باشد که در ادامه معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی به بررسی آن می پردازیم:

  • یکی از دکمه ها یا برنامه های شستشویی که در تمامی ماشین لباسشویی ها وجود دارد dark wash می باشد، همانطور که شاید بتوان گفت از اسم این برنامه پیداست برای شستشوی البسه تیره رنگ و جلوگیری از کاهش رنگ آن ها می باشد.
  • این برنامه با جلوگیری از افزایش بیش از حد حرارت از رنگ پس دادن البسه جلوگیری می کند.
  • علاوه بر این شستشوی آهسته در این برنامه موجب جلوگیری از شوره زدن البسه می شود.

کاربران گرامی؛ در صورت استفاده از ماشین لباسشویی الکترولوکی و بروز خرابی در این دستگاه می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خمات تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در شهر خود استفاده نمایید.

* معرفی برنامه شستشوی intensive در ماشین لباسشویی

این برنامه شستشو در ماشین لباسشویی مناسب برای لباس هایی است که لکه های سر سختی دارند، این برنامه با آبکشی و شستشوی متمرکز برای از بین بردن لکه ها کارآمد تر می باشد.

  • علاوه بر این حرارت زیادی که در این برنامه شستشو وجود دارد برای از بین بردن لکه های روغنی بسیار مناسب می باشد.
  • توصیه می شود در صورتی که لکه های زیادی روی لباس شما وجود دارد اقدام به بالا بردن مدت زمان شستشو نمایید.

* کارایی برنامه شستشوی sport wear در ماشین لباسشویی

لباس های ورزشی بخاطر تعرق بدن معمولا نیاز بیشتری به شستشو دارند، علاوه بر این شستشوی کفش ها هم موردی است که باید در برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی جای گیرد، در کنار هم گرفتن این موارد منجر به طراحی برنامه شستشوی sport wear در ماشین لباسشویی شده است.

  • این برنامه با حرارت به نسبت بالایی که دارد از باقی ماندن بوی بد در لباس ها به جد جلوگیری میکند.
  • علاوه بر این اگر قصد کردید که از این برنامه برای شستشوی کفش و کتانی استفاده کنید بهتر است به دو نکته توجه ویژه داشته باشید.
  • ابتدا اینکه دور موتور را خیلی بالا نبرید.
  • دوم اینکه حداکثر 3 جفت کفش در ماشین لباسشویی می توانید بیاندازید.

* کارایی برنامه شستشوی duvet در لباسشویی

در فصل زمستان اغلب لباس هایی که مورد شستشو قرار می گیرند به صور پشمی می باشند، این البسه به دلیل جذب بالای آب نیازمند برنامه شستشوی مختص به خود می باشند، برای اینکه شستشوی این نوع لباس ها برایتان راحت تر باشد در ادامه با معرفی برنامه شستشوی duvet در ماشین لباسشویی با ما همراه باشید.

  • برنامه duvet با حرارت آب بال و دور موتور کم برای شستشوی پتو های مسافرتی، حوله و لباس های پشمی طراحی شده است.
  • توجه داشته باشید که در زمان استفاده از این برنامه شستشو باید نصف ظرفیت لباسشویی را پل کنید، چرا که این نوع پراچه ها آب را تا حد بسیار زیادی به خود جذب می کنند و وزن آن ها زیاد تر می شود.

کاربران گرامی؛ اگر در منزل خود از ماشین لباسشویی آبسال استفاده می کنید و با بروز خرابی در اسن دستگاه مواجه شده اید می توانید برای رفع عیب دستگاه خود از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بهره مند شوید.

* معرفی برنامه شستشوی sensitive در ماشین لباسشویی

در این روزهای کرونایی بسیاری از مصرف کنندگان همواره به دنبال این هستند که بتوانند باکتری و میکروب های روی البسه خود را از بین ببرند، علاوه بر این بسیاری از مشاغل مانند پرستاری همواره نیازمند این هستند که بتوانند آلودگی ها را از روی لباس های خود از بین ببرند.

  • در این بخش از معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی قصد معرفی برنامه sensitive را داریم که برای شستشوی البسه و از بین بردن باکتری روی آن ها می باشد.
  • این برنامه شستشو در ماشین لباسشویی برای مصرف کنندگانی با مشاغلی سخت و خانواده هایی که فرزند کوچک دارند بسیار کاربردی می باشد.

کارکرد برنامه شستشوی mix در ماشین لباسشویی چیست؟

یکی دیگر از برنامه های شستشویی که در همه ماشین های لباسشویی وجود دارد برنامه mix می باشد، در ادامه کاربرد این برنامه شستشو را بررسی خواهیم کرد.

  • این برنامه ماشین لباسشویی یکی ز بهترین گزینه ها برای شستشو می باشد.
  • چنانچه در لباس های روتین خود مواردی از اجناس مختلفی موجود می باشد که هر کدام از آن ها از جنس مختلفی هستند اما هیچ کدام از آن ها لکه های سخی ندارد این گزینه برای شما بهترین است.

برنامه شستشوی quick wash در ماشین لباسشویی چه کارایی دارد؟

شاید برای همه ما این موضوع پیش آمده باشد که لباسمان کثیف نباشد فقط بنا بر فعالیت و تحرک روزانه کمی لباس بوی عرق گرفته باشد، طبیعتا برای از بین بردن کمی بو آن هم وقتی که احتمالا عجله داریم طبیعی نیست که بخواهیم از یک برنامه شستشوی طولانی استفاده کنیم، همین موضوع موجب شده تا در این بخش از معرفی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی به معرفی بهترین برنامه برای انجام این کار بپردازیم:

  • برنامه quick wash بهترین گزینه برای انجام اینکار می باشد.
  • در این برنامه شستشو و لکه بری به شکل صحیح طی نمی شود اما این برنامه برای از بین بردن آلودگی های سطحی و بوی بد بهترین گزینه می باشد.

برنامه night wash یا cotton چه عملکردی در ماشین لباسشویی دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای یکی یا چندتا از لباس های خود حساسیت زیادی داشته باشید و اصلا دوست نداشته باشید که جنس آن خراب گردد، اگر همینطور است در این بخش با معرفی برنامه شستشوی cotton در ماشین لباسشویی با ما همراه باشید:

  • این برنامه بسیار مناسب برای شتشوی البسه نخی می باشد و از خرابی در این لباس ها با این جنس جلوگیری خواهد کرد.
  • این برنامه به طوری طراحی شده که کمترین آسیب را به جنس لباس ها بزند.

* معرفی برنامه شستشوی curtains در ماشین لباسشویی

بسیاری از مصرف کنندگان با اتو کردن پس از شستشوی در ماشین لباسشویی مشکل دارند، این در صورتی است که با بررسی برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی متوجه این مسئله خواهید شد برنامه ای برای رفع این مشکل هم وجود دارد، در ادامه با معرفی برنامه شستشوی ماشین لباسشویی curtains با ما همراه باشید.

  • این برنامه برای شسشتشوی پرده طراحی شده و به همین جهت قابلیت ضد چروک دارد.
  • شما با استفاده از این برنامه می وانید از ایجاد چروک های شدید در البسه خود پس از طی شدن فرایند شستشو جلوگیری کنید.

* نحوه تنظیم دور خشک کن در ماشین لباسشویی

یکی از قابلیت های جذابی که اخیرا در ماشین لباسشویی های خانگی نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است قابلیت خشک کن می باشد، اما نحوه کار با برنامه خشک کن در ماشین لباسشویی چیزی است که در این بخش قصد بررسی آن را داریم:

  • دکمه ای به نام spin در ماشین لباسشویی وجود دارد که به کمک آن می توانید اقدام به فعل کردن دور خشک کن نمایید.
  • اما توصیه ما به ما این است که تنظیمات پیشفرض دستگاه را برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به دستگاه تغییر ندهید.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.