۱۱:۴۰ - چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

رئیس بنیاد شهید شاهین شهر خبر داد:

بازگشت پیکر شهید مجید جزایری پس از 37 سال به آغوش خانواده/ شاهین شهر

رئیس اداره بنیاد شهید شاهین شهر و میمه از تفحص و شناسایی پیکر مطهر شهید مجید جزایری فارسانی خبر داد و گفت: پیکر شهید والامقام مجید جزایری روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در شاهین شهر تشییع و به خاک سپرده می شود.

عباس طاهریان در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ از تفحص و شناسایی پیکر شهید مجید جزایری فارسانی خبر داد و اظهار کرد: پیکر شهید مفقودالاثر مجید جزایری فارسانی که سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسیده بود پس از 36 سال به تازگی در منطقه عملیاتی جزیره مجنون کشف و شناسایی شد.

رئیس بنیاد شهید شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پیکر این شهید به تازگی تفحص شده و پس از انجام آزمایش دی ان ای شناسایی شده است خاطرنشان کرد: شهید مجید جزایری فارسانی دانش آموز رشته برق هنرستان سال 63 و در سن 17 سالگی به شهادت رسید با پیگیری های پدر و مادرش که آن زمان در قید حیات بودند در گلزار شهدای بهشت معصومه شاهین شهر سنگ یادبود دارد.

طاهریان از تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده مجید جزایری فارسانی در شاهین شهر خبر داد و افزود: مراسم تشییع پیکر این شهید والا مقام ساعت 10 صبح روز یکشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) با حضور مردم انقلابی و شهید پرور شاهین شهر از سه راه فردوسی به سمت مصلی نماز جمعه تشییع و سپس در گلزار شهدای بهشت معصومه این شهر تدفین و به خاک سپرده می شود.

وی تاکید کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور پرشور مردم و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

یادآور می شود: عملیات بدر در تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۶۳ به مدت 10 روز در منطقه عملیاتی هورالعظیم بر علیه تجاوز نیروهای رژیم بعث صدام به خاک کشورمان انجام شد.

پیکر شهید مجید جزایری به همراه پیکرهای 9 شهید دیگر تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه در تهران تشییع و سپس به استان اصفهان منتقل می‌شوند که یک شهید از کاشان، ۲ شهید مبارکه، یک شهید شاهین شهر و میمه، ۲ شهید اصفهان و یک شهید نجف آباد و سه شهید گمنام هستند که به محض ورود به استان تحویل شهرستان‌های مربوطه داده می‌شوند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.