۱۱:۴۳ - شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

رزمنده مدافع حرم:

داعش، اشتباه بزرگ آمریکا در منطقه بود/ هر ایرانی همانند یک بمب اتم برای آمریکا خطرناک است

رزمنده مدافع حرم گفت: دشمن با اشتباه خود باعث شد جبهه مقاومت در منطقه به فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکل بگیرد و امروز همه با هم زیر پرچم ولایت حضرت آقا بر علیه دشمن می جنگند.

به گزارش شاهین پرس؛ یکی از رزمندگان مدافع حرم به مناسبت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) پیش از خطبه های نماز جمعه شاهین شهر اظهار کرد: گروهک تکفیری و تروریستی داعش که دست پرورده آمریکا بود در ابتدای شروع جنگ در حالی حدود 40 درصد از کشور عراق و تقریبا همه کشور سوریه را با سرعت به تصرف خود درآورده بود که حتی یک گلوله هم به سمت آنها شلیک نشده بود و اساسا هیچ مقاومتی وجود نداشت در همین زمان حاج قاسم سلیمانی با حکم حضرت آقا وارد منطقه شد و با کمک نیروهای سپاه قدس و سپاه بدر و حزب الله برای نجات عراق و سوریه شاکله محور مقاومت را شکل داد.

* حاج قاسم سلیمانی تنها در یک روز داعش را 40 کیلومتر عقب راند

وی افزود: من که سال 93 وارد عراق شده بودم متعجب بودم که چرا هیچ مقاومتی در برابر داعش حتی از طرف شیعیان عراق وجود ندارد، گروهک تروریستی داعش با جنایت های بی سابقه فضایی مخوف و رعب آور ایجاد کرده بود، کودکان معصوم شیرخواره را به عنوان تله انفجاری قرار می دادند و یا آنها را به پنجره می بستند و با دارت آنقدر می زدند تا کودک معصوم به شهادت برسد و هزاران جنایت دیگر آنها از این صحنه ها کلیپ های زیادی درست کرده بودند.

این رزمنده مدافع حرم به نقل از شهید حسین قمی یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس گفت: با وجود همه جنایت ها و رعب و وحشتی که داعش ایجاد کرده بود و حرم امامین عسگریین در محاصره داعش قرار گرفته بود، سردار سلیمانی به همراه نیروها با هلی برد وارد منطقه شد و تنها در یک روز داعش را مجبور به 40 کیلومتر عقب نشینی با کشته و تلفات بسیار زیاد کرد داعشی که با 200 نفر نیرو، دو هزار نفر از افسران دانه درشت و آموزش دیده ارتش عراق را یکی یکی با گلوله کشته و در آب می انداخت.

* روحیه جهادی، را حاج قاسم سلیمانی به مردم مردم عراق و سوریه داد

جانباز مدافع حرم ادامه داد: همین فضای مخوف و رعب آور روحیه جهادی را حتی از مردم شیعه عراق هم گرفته بود که حاج قاسم این روحیه را دوباره به آنها برگرداند. روزی آمریکایی ها در عراق زنان را بازرسی بدنی می کردند و کسی جرات اعتراض نداشت اما امروز خود آمریکایی ها در عراق و سوریه امنیت ندارند با همه ادعای ابرقدرت بودن ارتش امریکا، نیروهایشان روزانه گرفتار تله های انفجاری می شوند و سفارت شان مورد حمله راکتی قرار می گیرد اما هیچ غلطتی نمی توانند انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت از طریق حاج قاسم وارد سوریه شد. بوجود فرقه های متعددی در سوریه اشاره کرد و با بیان اینکه تا قبل از جنگ بسیاری از مردم سوریه ایرانی ها را نمی شناختند و برایشان قابل احترام نبودند، افزود: داعش وقتی مجبور به عقب نشینی می شد برای ضربه زدن به نیروهای ایرانی در منازل و ساختمان ها تله انفجاری انسانی یا غیره قرار می داد یادم هست بعد از تصرف یکی از شهرهای ابتین سوریه در حال پاک سازی بودیم که پیرمرد و پیرزنی را در یک منزل دیدیم آنها به دلیل کهولت سن قادر به فرار نشده بودند از طرفی معارضان سوری آنها را ترسانده و گفته بودند ایرانی ها سر شما را می برند این دو نفر هم از دیدن ما وحشت زده شده بودند ولی وقتی ما برایشان آب و غذا بردیم و رسیدگی و کمکشان کردیم نظرشان تغییر کرد امروز مردم ایران در عراق و سوریه قابل احترام هستند و دوستشان دارند.

* آمریکا در منطقه امنیت ندارد هر ایرانی همانند یک بمب اتم برای آمریکا خطرناک است

این جانباز مدافع حرم خاطرنشان کرد: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی امریکا نه تنها در عراق و سوریه بلکه در لبنان و سرزمین های اشغالی هم امنیت ندارند شیعه امیرالمومنین چنان قدرتی پیدا کرده که دشمن توان پاسخگویی ندارد آنها از تک تک ایرانی ها می ترسند و هر ایرانی همانند یک بمب اتم برای آمریکا خطرناک است.

وی اشتباه استراتژیک آمریکا را بوجود اوردن داعش عنوان کرد و افزود: آمریکا با بوجود آوردن داعش باعث شد پای ایران به منطقه باز شده و محورمقاومت شکل بگیرد تفاوتی که امروز با گذشته وجود دارد این است که جبهه مقاومت در عراق و سوریه با نیروهای حزب الله، حشدالشعبی و بسیج مردمی عراق و سوریه تشکیل شده و زیر پرچم ولایت حضرت اقا می جنگند آمریکا می خواست با داعش و تصرف عراق و سوریه به ایران نزدیک شود اما قضیه برگشت و الان همه این کشورها با ایران بر علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شده اند.

رزمنده مدافع حرم خاطرنشان کرد: درست است که حاج قاسم به شهادت رسید اما اگر قرار بود با حاج قاسم رژیم صهیونیستی 10 سال دیگر نابود شود یقین بدانید با شهادت حاج قاسم، اسرائیل بزودی در چند سال آینده محو و نابود خواهد شد جبهه مقاومت منتظر خون خواهی فقط با اذن رهبری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.