۱۵:۱۵ - پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

امام جمعه شاهین شهر؛

فرصت ماه رجب؛بهترین زمان برای خودیابی و خدایابی است/ نمازهای جمعه شهرستان فردا شانزدهم اسفند لغو شد

امام جمعه شاهین شهر از لغو برگزاری نماز جمعه شانزدهم اسفند خبر داد و گفت: فرارسیدن فرصت ماه رجب و فراغت ایجاد شده از برخی کارهای روزمره بدلیل شیوع ویروس کرونا بهترین زمان برای خودیابی، آشتی با پروردگار و توجه به نعمت های خداوند است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ فرصت معنوی ماه رجب را فرصتی برای تقویت روح انسان دانست و اظهار کرد: فرا رسیدن فرصت ماه رجب و فراغت ایجاد شده از برخی فعالیت های روزمره و حضور در اجتماع بدلیل شیوع ویروس کرونا فرصت مغتنمی برای خودیابی، خدایابی و توجه به آخرت و انجام امور معنوی با اعمالی از جمله شب زنده داری، دعا و تضرع و توجه به نعمت های خداوند است.

امام جمعه شاهین شهر با تاکید بر اینکه محدودیت هایی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده می تواند ما را به نعمت های خداوند توجه دهد افزود: نشست های دورهمی، انجام صله رحم، دست دادن و مصافحه معمولی مردم با یکدیگر که قبلا براحتی انجام می دادند بواسطه ویروس کرونا تحت شعاع قرار گرفته و منع شده اند.

حجت الاسلام هاشمی به شهروندان سفارش کرد: شهروندان علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی به قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه که برای رفع بلا موثر است را مورد توجه قرار داده و مداومت داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شاهین شهر در ادامه از لغو برگزاری نماز جمعه شانزدهم اسفندماه خبر داد و تصریح کرد: براساس درخواست رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و موافقت نماینده رهبر معظم انقلاب در استان کلیه نمازهای جمعه فردا شانزدهم اسفندماه در سطح شهرستان شاهین شهر و میمه لغو و برگزار نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.