۱۵:۵۸ - دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه:

تنها راه عبور از مشکلات و تحریم ها اطاعت از ولی فقیه است/ آشوب طلبی و توطئه آفرینی از خوی شیطان بزرگ است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین‌شهر و میمه گفت: تنها راه عبور از مشکلات و تحریم ها اطاعت از ولی فقیه است.

به گزارش شاهین پرس؛ حجت‌الاسلام حسن بابایی در مراسم گرامیدشت یوم الله ۱۳ آبان شاهین شهر، با مقایسه ویژگی های توطئه آفرینی آمریکا و ابلیس، آمریکا را مصداق عینی شیطان دانست و اظهار کرد: انقلاب سال 57 ملت ایران دست آمریکا را از کشور کوتاه کرد و انقلاب آبان سال 58 با تسخیر سفارت آمریکا خانه شیطان نیز ویران شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شاهین شهر با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نمایش کرامت انسانی و انزجار از شیاطین و استکبار جهانی است خاطرنشان کرد: با وجود شکست های مکرر توطئه های آمریکا از سال 57 تاکنون، دشمنی های آمریکای جنایتکار با ملت ایران به پایان نرسیده و همچنان با آشوب طلبی و توطئه آفرینی، بر دشمنی خود با ملت ایران اصرار می ورزد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر بی اثر بودن تحریم های آمریکا ابراز کرد: هدف آمریکای جنایتکار از تحریم های ظالمانه و فشار حداکثری بر ملت ایران، به زانو در آوردن جمهوری اسلامی است که به توفیق الهی و صبر و استقامت ملت ایران تحریم ها بی اثر شده بطوریکه به اعتراف مقامات آمریکایی اگر تحریم ها اثر خود را از دست بدهد هیچ تحریم دیگری کارساز نخواهد بود.

سقوط جنایتکاران و ستمگران زمانه نزدیک است/ آمریکا کدخدای ملتها نیست

حجت الاسلام بابایی افزود: در روزهای آینده احتمال دارد که برخی از تحریم ها به بهانه برجام یا fatf برداشته شود که باور کردنی نیست فقط توطئه ای جدید برای بازگرداندن مجدد تحریم ها است.

وی با تاکید بر اینکه افول و سقوط آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیستی و دولت وهابی عربستان نزدیک است خاطرنشان کرد: امروز تنها راه عبور از پیچ خطرناک مشکلات و تحریم های آمریکا، اطاعت از ولایت فقیه است و برخی کسانی که آمریکا را کدخدا می دانند و هنوز چشم امید به آمریکا دارند، بدانند که آمریکا دیگر برای خودش هم پدر نیست چه به این برسد که کدخدای ملت های دنیا باشد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.