۱۴:۱۹ - شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر خبر داد:

راه اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر از راه اندازی مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر خبر داد.

به گزارش شاهین پرس؛ مسعود نصری، در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب را ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی به منظور ارائه خدمات مشاوره‌ تحصیلی به داوطلبان ادامه تحصیل و دانشجویان در دانشگاه آغاز به کار کرده است.

وی افزود: مشاوره در انتخاب رشته داوطلبان و معرفی رشته‌های تحصیلی دانشگاه به آنان جهت فراهم نمودن امکان ادامه تحصیل در رشته تحصیلی مورد علاقه از اهداف راه اندازی مرکز مشاوره در دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر، تاکید کرد: در این مرکز مشاوره با استفاده از کارشناسان و استادان مجرب و با حضور مدیران گروههای آموزشی پاسخگویی به سئوالات تخصصی داوطلبان و دانشجویان در دستورکار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بازمعرفی دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه و همچنین اعلام شرایط و نحوه استفاده از تسهیلات مالی و وام‌های قرض الحسنه شهریه از دیگر اهداف مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی دانشگاه می‌باشد.

نصری، شناسایی نیازهای جامعه به منظور رفع مشکلات و مسائل و کمک به رونق تولید را مهم دانست و تصریح کرد: در مرکز مشاوره و هدایت تحصیلی اقبال دانشجویان و داوطلبان به ادامه تحصیل در رشته‌های مورد علاقه رصد خواهد شد و در راستای ایجاد رشته جدید برنامه‌ریزی می‌شود.

وی افزود: در سال‌جاری با اضافه شدن رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد، کارشناسی ناپیوسته و کاردانی پیوسته تعداد رشته‌های تحصیلی در واحد شاهین‌شهر به 44 رشته رسیده است.

این چهره دانشگاهی توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر در حال حاضر دارای 9 رشته مقطع کارشناسی ارشد، 8 رشته کارشناسی پیوسته، 14 رشته کارشناسی ناپیوسته، 8 رشته کاردانی پیوسته و 5 رشته کاردانی ناپیوسته است.

وی اضافه کرد: سامانه جامع اینترنتی راهنمای ثبت نام در سایت www.shaiau.ac.ir به منظور توسعه ارائه خدمات الکترونیکی به داوطلبان راه اندازی شده است.

انتهای پیام/ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر،

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.