۱۷:۰۰ - چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸

امام جمعه شهر گرگاب:

تلاش جهادگران بسیجی موجب دلگرمی مردم محروم است

امام جمعه شهر گرگاب گفت: جهادگران بسیجی با ایثار و از خودگذشتگی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کنند و این تلاش خستگی ناپذیر که ناشی از ایمان قوی و محکم جهادگران بسیجی است، به مردم محروم دلگرمی می دهد.

به گزارش شاهین پرس؛ جنب و جوش عجیبی این روزها در بین جوانان وجود دارد همه در تلاش هستند که بتوانند اسم خود را در لیست اردوهای جهادی قرار دهند، برنامه ریزی برای اعزام و خدمت به هموطنان نیازمند در مناطق محروم سرفصل اغلب جلسات این جوانان در قالب گروه های جهادی است. گروهی برای فعالیت های عمرانی از قبیل ساخت و ساز، گروهی برای فعالیت های فرهنگی و گروهی دیگر برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف در تکاپو هستند و برنامه ریزی می کنند.

جهادگران بسیجی با الگوگیری از مولای متقیان حضرت علی(ع) با تخصص های مختلف اعم از پزشک و مهندس و استاد و معلم و دانشجو و غیره در کنار هم و در قالب گروه های جهادی به مناطق محروم اعزام می شوند و با کمک خیرین به محرومین و نیازمندان خدمات رسانی می کنند تا قدمی در اه اعتلا و سربلندی ایران اسلامی برداشته باشند.

حجت الاسلام سید مصطفی عاملی، در گفتگو با خبرنگار شاهین پرس؛ ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت جهادگران بسیجی، خدمت رسانی بسیجیان به محرومین جامعه جهادی بزرگ دانست و اظهار کرد: جهادگران بسیجی با همت بلندی که دارند با ایثار و از خودگذشتگی به مشکلات محرومین جامعه رسیدگی می کنند.

امام جمعه شهر گرگاب، با تاکید بر اینکه ایمان و اعتقاد قوی به پیشرفت کارها سرعت می بخشد، خاطرنشان کرد: جهادگران بسیجی در اردوهای جهادی برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می کنند و این تلاش خستگی ناپذیر که ناشی از ایمان قوی و محکم جهادگران بسیجی است، به مردم محروم دلگرمی می دهد و از خداوند متعال برای این عزیزان که با از خود گذشتگی و ایثار برای محرومیت زدایی از چهره  نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.