۰۸:۱۹ - یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸

معاون علمی دانشگاه آزاد شاهین‌شهر

شرایط ادامه تحصیل جوانان در کنار خانواده توسط دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد

معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با ایجاد تسهیلات رفاهی و مالی مناسب شرایط ادامه تحصیل دانشجویان در کنار خانواده را فراهم کرده است.

به گزارش شاهین پرس؛ سیدمسعود داودی، عصر روز گذشته در همایش مشاوره انتخاب رشته و هدایت تحصیلی در جمع داوطلبان ورود به دانشگاه با اشاره به لزوم انتخاب آگاهانه و هوشمندانه برای انتخاب دانشگاه خاطرنشان کرد: داوطلبان با آینده‌نگری دقیق می‌بایست اقدام به انتخاب رشته و دانشگاه محل تحصیل نمایند و از انتخاب‌های احساسی اجتناب کنند.

وی افزود: در انتخاب رشته توجه به علاقه‌مندی داوطلب و همچنین شرایط اقلیمی، جغرافیایی و خانوادگی بسیار حائز اهمیت است و داوطلبان باید متناسب با شرایط فردی و اجتماعی اقدام به انتخاب صحیح رشته نمایند.

این چهره دانشگاهی با مقایسه سطح کیفی آموزشی و پژوهشی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی بااعتبار بین‌المللی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان اسلام است و این در حالی است که مؤسسات آموزشی عالی از این میزان اعتبار برخوردار نیستند.

وی اضافه کرد: در برخی موارد انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی نزدیک به خانواده، به دلیل کاهش آسیب‌ها و تحمیل هزینه گزاف به دانشجویان بسیار هوشمندانه‌تر از انتخاب دانشگاه روزانه دور از محل سکونت و یا مؤسسات آموزش عالی است.

داودی امکان استفاده از تسهیلات رفاهی و مالی مناسب به دانشجویان را فرصت مناسبی برای ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد برشمرد و عنوان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی امکان استفاده از وام‌های بلندمدت وزارت علوم، وام‌های قرض‌الحسنه بانکی، میان‌مدت، کوتاه‌مدت، تخفیف و تقسیط شهریه وجود دارد.

وی افزود: در استان اصفهان ۲۸ واحد دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارد و واحد شاهین‌شهر با دارا بودن ۴۴ رشته تحصیلی گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی به شمار می‌رود.

معاون علمی واحد شاهین‌شهر پژوهش محوری و مهارت افزایی در دانشگاه را ضروری دانست و تصریح کرد: استفاده از اساتید مجرب با مرتبه علمی دانشیاری و استادیاری و نیز برخورداری از امکانات گسترده کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و کارگاهی موجب غنای علمی در واحد دانشگاهی شاهین‌شهر شده است.
وی اضافه کرد: هم‌جواری دانشگاه آزاد اسلامی شاهین‌شهر با صنایع مهم کارگاهی و استراتژیک استان اصفهان و نیز انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری متعدد با سازمان‌ها و کارخانجات زمینه اشتغال دانش‌آموختگان را فراهم کرده است.

در ادامه این همایش نرگس عطریان عضو هیئت‌علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر و ایمان قادری کارشناس مشاور انتخاب رشته به بیان موارد و نکات مهم برای انتخاب رشته مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام/ روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین‌شهر

مزرعه نمونه تحقیقاتی، آموزشی و ترویجی دانشگاه آزاد شاهین شهر در حسن رباط راه‌اندازی می‌ شود

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.