۱۵:۳۰ - جمعه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

پس از اقامه نماز جمعه امروز برگزار شد؛

راهپیمایی مردم شاهین شهر در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی / تصاویر

مردم مومن و انقلابی شاهین شهر، پس از اقامه نماز جمعه امروز در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی، مبنی بر کاهش حداقلی تعهدات برجامی ایران در برابر نقض عهد و بدقولی‌های طرفین برجام راهپیمایی کردند.

به گزارش شاهین پرس؛ اقشار مختلف مردم مومن و انقلابی شاهین شهر امروز و همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه، در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر کاهش تعهدات برجامی به دنبال بدعهدی طرفین مذاکره کننده راهپیمایی کردند.

مردم روزه دار شاهین شهر، در این راهپیمایی با مشت های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زده و ضمن اعلام حمایت از اقدام شورای عالی امنیت کشور در برابر بدعهدی‌های آمریکا، اقدام قاطعانه در برابر بدعهدی‌های دشمن و مقابله نهادهای مسئول با عهدشکنی و بدقولی کشورهای طرف مذاکره هسته‌ای و برداشتن گام‌های جدی و اقدام قاطعانه بدون عقب‌نشینی از مواضع تا شکست مفتضحانه امریکا و اذنابش را خواستار شدند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی پس از قرائت بیانیه پایانی پرچم های آمریکا و رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل را با فریادهای الله اکبر خامنه ای رهبر و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به آتش کشیدند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.