۱۶:۱۰ - دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷

فرمانده گروه مهندسی و رزمی 40 صاحب الزمان(عج):

حضور بسیج وتفکر بسیجی عامل پیروزی در همه میادین است/ لزوم حفظ روحیه ایثار و رشادت های دفاع مقدس در بسیجیان

فرمانده گروه مهندسی ۴۰ صاحب الزمان(عج)، با بیان اینکه بسیج سخت ترین کارها را در کمترین زمان و حداقل هزینه انجام می دهد، گفت: جضور بسیج و تفکر بسیجی همواره عامل پیروزی در میادین مختلف بوده است وباید روحیه ایثار و رشادت های دفاع مقدس زنده بماند.

به گزارش شاهین پرس؛ سردار پاسدار محمد گرامی، در اجتماع بزرگ بسیجیان شاهین شهر و میمه که در ورزشگاه تختی شاهین شهر برگزار شده بود، با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام صادق(ع) و هفته بسیج، اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند بسیج مدرسه عشق است و امروز باید با تمام وجود به آن مدیریت الهی افتخار کنیم و به خاطر کارکردهای عظیم بسیج مستضعفین در همه نقاط دنیا به عموم ملت حزب الله و بسیجیان جهان اسلام تبریک بگوییم.

فرمانده گروه مهندسی و رزمی و پدافند غیرعامل 40 صاحب الزمان(عج)، ‏با اشاره به تئوری امام(ره) برای تأسیس بسیج مستضعفین و الگوگیری کشورهای مختلف از این تجربه موفق ایران اسلامی، تصریح کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس بی نظیر بود، امروز هم وقتی در عراق مشکلات بزرگ امنیتی و سیاسی به وجود می آید از اندیشه امام خمینی(ره) استفاده می کنند و حشدالشعبی را تشکیل می دهند و از همین طریق بر معضلات پیروز می شوند.

بسیج امنیت را با نیروی ایمان و با کمترین هزینه در دورترین و پرخطرترین نقاط کشور تامین می کند

وی با بیان اینکه در هر نقطه ای که بسیج مردمی و تفکر بسیجی وجود داشته باشد، دشمن شکست خورده است، افزود: دولت هایی که از نیروی ایمان و بسیج مردمی برای حل مشکلات استفاده نمی کنند، قطعاً نمی توانند در برابر استکبار و استعمار مقاومت کنند و شکست می خورند.

سردار گرامی، با اشاره به مشکلات اقتصادی کنونی در کشور، ابراز کرد: امروز هم بسیج پای کار آمده و برای حل مشکلات تولید و اقتصاد در جنگ اقتصادی دشمنان به مبارزه برخواسته است، بسیج مردم را با خود همراه می کند و در نتیجه سخت ترین کارها را در کمترین زمان ممکن و با تکیه به خداوند متعال و نیروی ایمان و معنویت با کمترین هزینه ممکن انجام می دهد و امنیت را در دور دست ترین و پرخطرترین نقاط کشور فراهم می کند.

بسیج رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است / باید روحیه ایثار و فداکاری و تفکر بسیجی در سرلوحه کار همه امور باشد

فرمانده گروه مهندسی و رزمی و پدافند غیرعامل 40 صاحب الزمان(عج)، ‏استفاده از بسیج و نیروی مردمی را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: هیچ گاه نباید نقش مهم بسیج در هشت سال جنگ تحمیلی به فراموشی سپرده شود، امروز هم باید روحیه ایثار و فداکاری و تفکر بسیجی سرلوحه کار همه بسیجیان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا از وحدت و ایثارگری مردم ایران واهمه دارد، گفت: به هیمن دلیل امریکا در خود توان حمله نظامی به ایران را نمی بیند و با بصیرت و هوشیاری مردم توطئه های  داخلی هم خنثی خواهند شد.

سردار گرامی، امنیت را نعمتی بزرگ برای هر ملت معرفی کرد و افزود: نقش بسیج در ایجاد امنیت بی نظیر در منطقه و جهان یک نقش بی بدیل است.

بسیج همواره در میدان کار جهادی حاضر است/ جهاد در راه خدا و مبارزه با دشمن، دو ویژگی بارز بسیجیان است

در ادامه سرهنگ مسعود جهانگیری، فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، با تبریک سالروز بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، مهمترین شاخصه بسیج را دشمن شناسی و امام شناسی دانست و اظهار کرد: بسیج همیشه بیدار است و یک لحظه از دشمنان و مکر آنان غافل نمی شود.

فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر و میمه، ‏تلاش و کوشش، یکدلی و یک رنگی را از دیگر خصوصیات یک بسیجی عنوان کرد و افزود: بسیجی همواره در میدان کار جهادی حاضر است و خستگی را نمی پذیرد، مبارزه با دشمن و جهاد در راه خدا دو ویژگی جدانشدنی از بسیج و بسیجی هستند.

همایش با شکوه اقتدار بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان و با حضور فرمانده گروه مهندسی و رزمی و پدافند غیرعامل 40 صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، فرماندار شهرستان، امام جمعه شاهین شهر، شهردار شاهین شهر جانشین انتظامی شهرستان، و جمعی دیگر از مسئولان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا در ورزشگاه تختی برگزار شذ. ‏

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، مراسم سان و رژه، مراسم انتقال پرچم به نسل جوان امروز، اجرای گروه سرود هدی، اجرای گروه باستانی کاران بسیجی و سخنرانی ویژه مراسم سردار گرامی و خیرمقدم گویی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان از جمله برنامه های این همایش بود.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.